Çok kötü hissediyorum, moralim çok bozukken biriyle konuşmaya ve dertleşmeye gerçekten ihtiyacım var mı?

Konuşmaya ihtiyacım var 🥺🥺
Çok kötü hissediyorum, moralim çok bozukken biriyle konuşmaya ve dertleşmeye gerçekten ihtiyacım var mı?
Cevapla