İnsan yanlış insana mı aşık olur, yoksa çözemediği zaafına mı?

Kime âşık oluruz, biliyor musunuz?

Çocukluk hikâyemizin tamamlayıcısına.

Güven, sevgi ve değerle büyüyenler neyi hak ettiğini bilir, ona bunları verecek olana âşık olur. Ama güvenle ve değerle büyümemiş, bunu fark etmemiş biri, büyüdüğünde kendini yine güvensiz, sevgisiz ve değersiz hissettirecek kişilere çekilir.

Sevilmeyenler, ne yaparsa yapsın sevmeyeceklere yönelir. İhmal edilenler, ihmalkârlara. Şiddete tahammül etmeyenler bile bazen şiddet eğilimli insanlara çekilir. Çünkü insan, karşı tarafta bulmayı umduklarını aslında kendi içindeki boşlukta tanımlar.

Peki gerçekten yanlış insana mı âşık oluruz

Yoksa hâlâ çözemediğimiz, içimizde yarım kalmış bir şeye mi

Belki de insan, yanlış kişiye değil; halledemediği zaafına âşık olur..
İnsan yanlış insana mı aşık olur, yoksa çözemediği zaafına mı?
İnsan yanlış insana mı aşık olur, yoksa çözemediği zaafına mı?
Cevapla