Bir insanın hiç kimseyi kendisine layık gormemesi düşüncesi nereden gelir?

Bir insanın hiç kimseyi kendisine layık gormemesi düşüncesi nereden gelir?

Ne anlama gelir? O insanın kendini üstün görmesi midir? Yoksa o insanın sürekli kırıldığı anlamına mı gelir? Bu düşüncenin altında yatan temel düşünceyi ifade edebilir misiniz?

Bir insanın hiç kimseyi kendisine layık gormemesi düşüncesi nereden gelir?
Cevapla