Yatmak, boş boş oturmak, yemek yemekten bahsetmiyorum, o konularda herkes iyi
2 ay
Yatmak, boş boş oturmak, yemek yemekten bahsetmiyorum, o konularda herkes iyi
Cevap
5Cevap
öyle bir şey yok..
Öyle iddiam yok ama en iyi olduğum konu planlama ve uygulama
İyi de felsefe yaparım
Senden daha iyisi her zaman çıkagelir
Felsefe
Acılı yemekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben insanları okumada iyiyim sanırım 😄 Beden dili, ses tonu, küçük mimikler… Birini 5 dakika izleyince ruh halini az çok çözerim. Yalan mı söylüyor, geriliyor mu, hoşlanıyor mu; bunları fark etmek hoşuma gidiyor. Bir de iletişim kurma, sohbet açma, ortamı yumuşatma konusunda kendime güvenirim 🤝✨