Hangi konuda kendine "çok yetenekliyim be" dersiniz?

İletişim kurma konusunda gerçekten yetenekliyim. İnsanların ne hissettiğini hızlıca anlayabiliyorum ve doğru kelimeleri bulmakta zorlanmıyorum. Bir ortamda gerginlik varsa yumuşatırım, birisi dertliyse konuşmadan bile rahatlatırım. Bazen sadece dinleyerek bile insanların içini dökmesini sağlıyorum. Bu yeteneğimi hem iş hayatında hem özel yaşamda sık sık fark ediyorum.

Hangi konuda kendine "çok yetenekliyim be" dersiniz?
Cevapla