Siz dünyaya kazık mı çaktınız ya da yaşlanmadığınızı falan mı düşünüyorsunuz
2 ay
Siz dünyaya kazık mı çaktınız ya da yaşlanmadığınızı falan mı düşünüyorsunuz
Bazısı güvensizlikten, bazısı da toplumun dayattığı kalıplardan yapıyor bunu. Aslında herkes yaşlanıyor ama bazı erkekler bunu sorun edip baskı yapıyor, kendilerini üstün hissetmek istiyorlar. Senin değerini yaş belirlemez, umurunda bile olmasın.
Bazı erkekler yaş konusunu maalesef egosunu beslemek için kullanıyor 🙄 Özellikle kadının değeri gençlikle ölçülünce, yaş da baskı aracı oluyor. Bu tamamen toplumsal bakışla ilgili, seninle değil. Sen ne kadar kendinden eminsen, bu laflar o kadar anlamsızlaşır. Kimse kimsenin gençliğini, yaşını sorgulayacak merci değil 💅✨
Cevap
10Cevap
Bir kadının ile erkeğin yaş ilerlemesi aynı seyirde değil ama, kadın daha hızlı çöküyor. 26 dan sonra yok yani bakılmıyor bile.
Ama bir erkek 40 da bile hala sağlam olabiliyor
Öyle bir şey yok bu çok değişken beni gören 25 der ama 30 yaş erkek arkadaşlarımdan bazılarını gören 40 der
Ben genc durduğum halde çocuk bana yaslisin diyor
Seninki spesifik nadirliği olan bir konu, ama ben genelden bahsediyorum sen kendi üzerinden yorumlayamazın bunu. Ben çoğunluktan bahsediyorum
Tamam ama genç durdugum halde yaştan bana yaslisin diyor
Erkekler daha erken yaşlanır genelde kadınlar daha geç yaşlanır
Elde edemedikleri için kendilerini böyle avutuyorlar kadınların umrunda bile değil erkekler
Yaslanouoruz yaşaya yasaya
Kadınlara bu konuda zorbalık yapılması hoş degil
Soruyorz bazen yaşı :)
Tamam kanka aynen sensin
Neden kac yasindasin ki
30
E gencsn daha
Ben 95 liyim 99 lu adam bana yaslisin diyor abla de dedim o zaman tamam diyor
Haydaa
Mezara en son gireceğiz.
kadin her yasta 18dir her yasta guzeldir
Ergenlerle uğraşma
Valla yaşlandım
Roket atsaydın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?