Bana erkekler daha iyi davrandığı için feminist değilim siz?

Cidden hep öyle oldu, kızlar hep gruplaşma yapıp karşındaki insanı dışlıyor, hep küstah, kendini bir şey zanneden erkekler bana karşı hiç öyle insanlar olmadılar

Üniversite, dershane, lise hep erkekler bana karşı daha iyi oldular insan olarak

Bana bir kadının yaptığı kötülüğü erkek yapmadı o yüzden feminist olmamam

Bazen kadın erkek kavga edince o kadına ben laf söylüyorum onun şımarıklığını görünce erkek söylese kadın düşmanı derler diye ben söylüyorum. Çünkü bunlar şımardıkça şımarık insanlar. Asla feminizm diye bir şey yok bana kadınların yaptığı kötülüğü bir erkek yapmadı

Bana erkekler daha iyi davrandığı için feminist değilim siz?
Cevapla