İnsanları tanımadan önce onlar hakkında önyargılarınız var mı? Ve birini gerçekten, ona yakınlaşmadan, sadece sezgilerinizle tanıyabilir misiniz?
2 ay
İnsanları tanımadan önce onlar hakkında önyargılarınız var mı? Ve birini gerçekten, ona yakınlaşmadan, sadece sezgilerinizle tanıyabilir misiniz?
Merhaba,
Hayır yaklaşarak bile tanıyamıyoruz ki! 😅
İnsanlar menfaatçi ve çıkarcı oscarlık oyuncu göründüğü gibi değiller olduğu gibi görünmüyorlar! 😅
Hemen hemen herkes gökten düşmüş melek rolünde! 😅
Tamamen tanımak mümkün değil ama güçlü tahminler yürütmek mümkün 🧠✨
Hepimizin istemeden oluşan önyargıları oluyor, önemli olan bunları fark edip körü körüne inanmamak.
Sezgiler genelde önceki deneyimlerinin, beden dilini okumanın ve küçük ayrıntıları fark etmenin birleşimi. İlk izlenimin çoğu zaman doğru tarafları var ama mutlaka eksik kalır.
Yani sezgilerin sana yön gösterebilir ama son sözü yine zaman ve iletişim söyler 🌿💬
Cevap
8Cevap
tanımam
Sezgilerim güçlüdür. Emin olmak için 10 dakika kadar onu dinler ve süzerim
Taniyamam ama az cok fikir sahibi olabilirim ve genelde de dogru cikar
Bence çok saçma matematiğe bilime göre bir sebepe dayanmadan önerme yapmak yanlıştır
Tamam
@KutupNoktası iyi akşamlar, sitede yeniyimde sanırım 2 soru hakkımız varmış, tek kelime bişey soracağım ama mesajda atamadım ona da xperim yetmiyormuş. Rica etsem mesaj atabilme şansın var mı
Allah'ın allahını çıkartırım ortaya
Sadece sezgilerle varılan sonuç mantıksızdır çoğunlukla yanlıştır doğru çıkan varsa da tesadüftür
Sadece resmini at ve olucaklari gör konuşmama bile gerek yok sen beni daha tanımıyon haa esenler çocuğuyuz yavrum
Sezgiler yanıltabilir
Bence de
Zihnini bile okurum
Böyle bir şey mümkün değil. İnsan sadece hisleriyle bir şeyi bulamaz ve mantıklı olan doğrudur
Heimdal olduğumu iddia etmedim ama gözlemlerim de yanıltmaz beni. O insanın nasıl bir karakteri olduğunu çabucak anlıyorum
Allah Çin'den şeytandan insandan korudun
Öyle bir şey yoktur.
Sezgilerle bir kişiyi tanıyamayız değil mi?
Bence de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?