Kötüler gerçekten kötümü doğar, yoksa hayat şartları mı insanı kötü yapar?

Sizce kötülük kalıtsal mıdır yoksa hayat şartları mı insanı kötü olmaya iter bence özünde olmayan insanın başına ne gelirse gelsin kötü olamaz
Kötüler gerçekten kötümü doğar, yoksa hayat şartları mı insanı kötü yapar?
Cevapla