Garibanlar hakkında ne düşünüyorsunuz fikriniz nedir?

Bence bir insan gariban doğarsa gariban ölür, ne olursa olsun garibanlıktan kurtulamaz

Güncellemeler
2 ay
Gariban parayı bulsa bile statüsü olsa bile garibandır, garibanlik asla geçmez doğuştan gelir
Garibanlar hakkında ne düşünüyorsunuz fikriniz nedir?
Cevapla