22 yaşında hiç kız arkadaşım olmadı, elimi hiç kız eli tutmadı, bu durumu nasıl kabullenebilirim?

Bu yaştan sonra da olmayacağını biliyorum, bu durumu nasıl kabullenebilirim, elime kız eli bile değmedi, yaşlandım artık, üzgünüm
22 yaşında hiç kız arkadaşım olmadı, elimi hiç kız eli tutmadı, bu durumu nasıl kabullenebilirim?
Cevapla