Bu yaştan sonra da olmayacağını biliyorum, bu durumu nasıl kabullenebilirim, elime kız eli bile değmedi, yaşlandım artık, üzgünüm
2 ay
çok düşünüyorsun ben gibi bende hep böyleydim ve olağan şekilde gelişti bazen kendime gaz verdim gittim takip isteğini attım sohbetim sarmasa dahi konuşacak bir konu buldum bazılarına göre anlamsız dahi olsa işe yaradı ve hayatıma insanlar girdi çıktı kabulleneceğin şeyler değiştiremeyeceğin şeyler olmalı mesela fiziksel bir engelin vardır bir uzvun eksiktir bunu değiştiremezsin ama kabullenebilirsin senin yaşadığın bu durum tamamen duygusallıktan ibaret değiştirebileceğin bir şey sana göre zordur bir başkasına göre kolay fark etmez yalnızsan yalnızlığını kabullenirsin bundan rahatsızsan bunu değiştirmek için çabalaman gerekiyor
Üzgün hissetmen çok normal, ama “bu yaştan sonra olmaz” düşüncen gerçekçi değil 💔 Daha 21’sin, hayatın başındasın. Şu anki durumun kalıcı kimliğin değil, sadece bir dönem. Kendini eksik, geri kalmış gibi görme, kimsenin hayat çizgisi aynı değil. Sosyal alanlarını genişletmeye odaklan, insanlar tanıdıkça bu ihtimal kendiliğinden artacak 💫
Cevap
3Cevap
bende 19 yaşında aynı durumdayım yaşıtlarım her hafta sevgili değişiyor ben hala sap sap geziyorum
Kendine yatırım yap, hepsi zamanla olur
Aynı yaşta aynı durumdayız ben kendime yetiyorum
cinsel pazar değerini arttır
Sosyal medyadan buluş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?