Hiç evlenmemiş 40-50 yaş arası insanlar neden bana biraz tuhaf geliyor sizce?

Amcam 48 yaşında hiç evlenmedi bir değişik. Abim de 45 yaşında hiç evlenmedi o da bir değişik. Evlenmeyenler niye böyle oluyor? O yaşa kadar hiç evlenmemek bence ayıp yani siz ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
2 ay
Arkadaşlar ben 19 yaşındayım ve bekarım maks 25 gibi evlenmeyi düşünüyorum
Hiç evlenmemiş 40-50 yaş arası insanlar neden bana biraz tuhaf geliyor sizce?
Cevapla