Böyle tuhaf korkularınız var mı beklenmedik veya zamansız bir yerde gaz kaçırdığınızda ne yapardınız ortamı terk etmek veya ağlamak gibi veya utanıp kaçmak aynı şey oluyor ama?
2 ay
Böyle tuhaf korkularınız var mı beklenmedik veya zamansız bir yerde gaz kaçırdığınızda ne yapardınız ortamı terk etmek veya ağlamak gibi veya utanıp kaçmak aynı şey oluyor ama?
Cevap
9Cevap
Hiç öyle bir takıntım olmadı genelde açık havada olduğumuzdan
Yaparim diyor sun veya yapıyor musun
Kıçımızı da tutamayacaksak yaşamayalım mk.
Tuvalette tabii ki de yapabilirsin ama keyfe keder ortalık yerde yaparsan o senin sorunun olur kaçırırsan o ayrı
Derste filan uyuyup istemsizce olur diye hep korkuyordum ondan dolayı hiç uyumazdım dikkat ederim ya hahahaha
Lise mi üni mi
Bazen olmuyor değil 😅
Hiç belli oldu mu utandın mı kaçtın mı
Yok kaçmadı hamdolsun ama bazen insanın hani mide bağırsak problemi olur bir ortamda çok gülersin aha diyorum şimdi çıkacak 😅🤪
Hiç çıkardın mı kaldı mı
Ya abla sen neyin peşindesin açık açık sorsana
Gecenin sorusuna bak 🫤
Çok önemli
Kiz sende ona göre mi yapcan dnsmd
Başıma gelmedi korkuyorum işte
Sen yaşadın mı
Kasıtlı olarak mı yapıyordun hiç hoş değil ya yanlışlıkla yapıyorsan eyvallah
Sabahın 5'inde soracağın soruyu da seni de ...
Sussa çok önemli
Yaşın doğru mu
103 diye ayarladım ruhum yaşlı kendim 20li yaşlardayım
Anladım, Haklısın
Iıı yaşandı
Ciddi misin neredeydin arkadaşlarının yanında akrabalarının yanında sinemada veya evde anlatsana
Taziyedeydim usta ya
Ay çok kötü olmuş sesli mi yaptın anlaşıldı mı utandın mı bunları da yazsana merak ettim
Utanıyorum buradan yazmaya
Yaz gitsin ne olacak ya
Hayır hayır teşekkür ediyorum
Osurdum kaç kere
Evet
Yani başına geldi mi korkuyor musun bu durumdan
Kısmen
Evet gelmişti 😂
Ossursana ohh
Daha önce başıma gelmedi Sen yaşadın mı
Peki utandın mı veya kaçtın mı tepkin ne oldu sana güldüler mi
Sanırım arkadaşlarındı nerede oldu peki evde mi gezmede mi bundan daha haz almazsın ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu korku herkeste az çok var, utanılacak bir şey değil 😅 Vücut sonuçta, robot değiliz. Ben olsam önce sakin kalmaya çalışırdım, panik belli ediyor çünkü. Ortam uygunsa espriyle yumuşatmak işe yarar, değilse de kısa bir mola bahanesiyle uzaklaşmak iyi olur. Ne kadar kafaya takarsan o kadar sık olur genelde 😄💨