Farkında mısınız aldatmalar doyumsuzluklar artık artık erkekler prenses gibiler kadın gibi trip atıp çok fazla şımarıklar 😱😳
2 ay
Bu his birçok insanın son yıllarda dile getirdiği bir şey ama durumu “eskiden erkekler böyle değildi, şimdi hepsi böyle” diye genellemek biraz yanıltıcı olabilir. Çünkü hem geçmişe dair algımız seçici oluyor hem de toplum çok hızlı değişti.
Birkaç açıdan bakmak daha gerçekçi olur:
1. Görünürlük arttı
Eskiden aldatma, doyumsuzluk ya da ilişki sorunları yok değildi—ama konuşulmuyordu. Şimdi sosyal medya ve açık iletişim sayesinde herkes daha çok şey görüyor ve duyuyor. Bu da “arttı” hissi yaratıyor.
2. Roller değişti
Kadınlar daha bağımsız oldukça, erkeklerden beklenen roller de değişti. Bazı erkekler bu değişime uyum sağlamakta zorlanıyor. Bu da “kararsızlık”, “duygusal iniş çıkış” ya da senin dediğin gibi “trip atma” şeklinde görünebiliyor.
3. Seçenek bolluğu etkisi
Uygulamalar, sosyal medya vs. insanlara sürekli yeni seçenekler sunuyor. Bu da bazı kişilerde (sadece erkeklerde değil) “hep daha iyisi var mı?” düşüncesini artırabiliyor. Bu da doyumsuzluk gibi algılanıyor.
4. Duygusal ifade değişti
Eskiden erkeklere “duygu gösterme” pek öğretilmezdi. Şimdi daha fazla ifade ediyorlar. Ama bu her zaman sağlıklı bir şekilde olmuyor; bazen pasif agresif davranışlar, alınmalar, tripler şeklinde çıkabiliyor.
5. Kişisel deneyim genellemesi
Eğer çevrende ya da yaşadığın ilişkilerde bu tip davranışlar sık olduysa, bu çok doğal olarak “erkekler böyle” hissini güçlendirir. Ama aslında bu daha çok karşılaşılan kişi tipleriyle ilgili olabilir.
Şunu net söyleyebilirim:
Bu davranışlar “erkek olmanın” özelliği değil, daha çok olgunluk, karakter ve değerlerle ilgili. Aynı şekilde çok net, sadık ve dengeli erkekler de var.
Cevabi basit
Yıllardır erkekleri erkeklikten uzaklaştırmak kadınla erkegi esitlemek adı altinda aslinda aynılastirmaya çalışmanın sonucu oldugundan oturu şimdi donup neden boyle oldu diye soruyo olmaniz ironi
Yani siz gidip biz gucluyuz kimse karisamaz izin almayiz haber veririz erkek hakimiyetini kabul etmeyiz gibi soylemlerle erkeğin doğasında olan sahiplenme koruma sorumluluk alma gibi refleksleri kaybettirdiniz ve sürekli bastırılma halini küçümsediniz ee geçmiste babalarımızın dedelerimizin hiç sorgulamadan üstlendiği ve sorgusuz sualsiz yukler bugün erkeklere ağır gelmeye başladı çünkü karşılığında saygı görmek yerine değersizleştirilme var
erkekligin sadece yatakta gösterilecek bi şeymiş gibi daraltılması da ayrı bi problem halbuki sizin tabirinize gore erkeklik dedigin şey sorumluluk almak risk almak gerektiginde öne çıkmaktir gibi tabinirinizle erkegin napacagını da sasırttınız
Buna en basit ornek olarak tarih boyunca yaşanan olaylar gösterilebilir mesela titanic faciasında kadınlar ve çocuklar önce denildi ve erkekler sırf erkek oldukları için geri planda kalmayı kabul etti bu insanlar bugünkü erkeklerin dedeleri ama şimdi aynı fedakarlığı beklediğin erkekte aynı saygıyı aynı değeri göstermiyosan o denge zaten bozulur
kimse kadınların haklarına karşı değil elbette kadınların oy hakkıda olacak özgürlüğüde olacak ama mesele şu koruyan kollayan sorumluluk alan erkeğinde bu yükün karşılığında saygı görmesi gerekir bugün gelinen noktada hem o sorumluluk erkekten bekleniyo hem de o sorumluluğu taşıyan erkek sürekli aşağılanıyo
napsınlar?
@Shinki-77 ne 10 yılları uzun süre once gercekleşen bi durumdu
Senin dediğin çalışma 2 gazetecinin makale yazıp ün kazanmasıysa evet geçen asra dayanır ama eskiden her 10 yılda bir savaş çıktığı için hiç kimse sesini çıkarmıyordu +-10-15 yıl önce başladı bu “akım” sosyal medyadan destek alarak büyük gruplar yarandı şimdide tersine dönüyor gibi.
@Shinki-77 hayır zamanında nerden baksan 100 sene once erkeklerin yapıp da kadınların erkekler kadar yapmadığı hatta ve hatta askerlik konusunda bile adım atmadıgı durumlar vardı çünkü o dönemde sorumluluk dagılımı farklıydı erkekler savasmak zorundaydı canını ortaya koyuyodu kadınlar ise farklı bir roldeydi yani o donemin sartlarında yuk daha çok erkeklerin omzundaydı he hicbi kadın bunu yapmiyodu şimdi ise o donemin bazı avantajları alınmak isteniyo ama o sorumluluk tarafına gelince aynı karsilik pek görülmüyo
@Shinki-77 ve o yıllarin sonralarında belki de 20 sene sonra erkek hakimiyetini kabul etmemeye basladılar
@Shinki-77 ve 20 yılda gerçekleşen olay roller tamamen kadına ozgurluk ve haklar konusunda istisare yapılması konusuydu ve cok daha ileri bi noktaya geldi fakat is yükü ve maddi sorumluluk tarafında ayni denge oluşmadi erkek hala çalışmak zorunda hissediyo hala geçim yükünü sırtlamak zorunda kalıyo ve buna karşılık eski saygı ve beklenti dengesi aynı şekilde devam etmiyo ve itaat denilen kavramı da cignemis oluyolar yani değişim tek taraflı ilerledi biri ozgurlesti ama diğeri hala aynı yukle devam ediyo o yuzden bugün yaşanan tartışmaların çoğuda buradan çıkıyo
@Shinki-77 işte sonuc olarak hala bu tarz şeyleri sürdürülen bir vakadayız ve maalesefki bu sonuc asla değişmeyecek
@Shinki-77 kadınlar anlayış gostermedigi ve erkekleri her anlamda sümürmeye devam ettikleri surece hicbi sey duzelmez dostum umutsuzlanmayın demekle olmuyo bu isler eylem lazım eylem
@Shinki-77 neymis o son haberler merak ettim 😂
@Shinki-77 bisey bulamadım ee ne diyomuş peki o haberde
Suni istekler bitti.
Lafını geçirene iyi geçiremeyene prenss diyenlere sormak lazım.
İstediği cevabı duyamayınca terbiyesiz diye zihniyete sorsak bence daha güzel bir cevap alacağımız düşüncesindeyim.
Eskiden kadınlarda böyle değildi.
Bedenini bu kadar rahat bir şekilde sanki kendini birine ispat edercesine gösterme gayesi yoktu.
İnsanlarda olan ar damarı bence artık yok.
Mahalle tren yapıyor oturmuş bana akıl vermeye çalışıyor.
Mahremiyet diye bir şey var.
Eskiden özel diye bir şey vardı şuanda çoğunuzun erkek kadın her saniyesini sosyal medyaya koyma yoktu.
Yediği yemeği herkese yoktu.
Bakın bu benim götüm diye kimse resim çektirmezdi.
Bunların hiç biri yoktu.
Bazı şeyleri yazacaksanız adil olacaksınız yarım yarım yazmayacaksınız.
Adil olmayan adalet talep etme hakkı yoktur.
Günümüz znneleri çocuk yetiştirme özürlü çocuklarını yetiştiremiyorlar Özellikle erkek çocuklarıni korkunç bir kibir ve saygısızlık ile büyütüyorlar bu kadar kibir ve saygısızlık ile büyüyen çocuk bütün dünyanın kendisine ait olduğu vehmine kapılıyor ve kibir budalası bir dalyapRak oluyor. Yani suçlu anneler...
👏👏
Babalar hiç sorumluluk almasın zaten bunun suçunu da anneye atın. Anneler zaten çocuğa bakıyor kadınlar yapısal olarak daha yumuşaktır çocuklar da annenin zayıf noktasını bilir ona oynar. Disiplin vermesi gereken babadır. Babalar suçlu.
@Eve_in_Heaven ne bilmeye ya da yeni bir şey öğrenmeye ihtiyacı yok yavrum O yüzden ötede havla
Terbiyesiz
@Eve_in_Heaven memeni yerim
Toplum çok hızlı değişti Elif 💔 Sosyal medya, bol seçenek hissi, sorumluluk almaktan kaçan yetişkin çocuklar… Hepsi üst üste gelince bazı erkekler duygusal emek vermek yerine ilgi toplamayı seçiyor 😒
Ama hepsi böyle değil. Sağlıklı sınır koyarsan şımarığı da doyumsuzu da hayatından elemiş olursun ✂️✨ Kendini değerli gördüğün yerde karşına çıkan erkek de değişir 💕
Cevap
92Cevap
Romantizm, sevildiğini hissetmek isteyen bir erkeğe "prenses" denmeye başlandığında öldü, bu yüzden erkekleri siz kadınlar prensesleştirdiniz şimdide prenses olduğu için suçluyorsunuz.
Şuanda kadınların bütün yaptıgını erkekler yapıyor ölen bir şey varsa oda maço bir babanın yumuşak çocukları
Erkeklerle fazla muhabbetim yok şımarığı da denk gelmedi bana.
Büyük şehirde oturmuyorsan ve etrafın sessizse normaldir ben daha hayatımda hiç kızla konuşmadım büyükşehirde oturdugum halde
Ne alakası var bütün dünya herkese bir bilet uzaklıgından
Aynen ne alaka kendim muhatap olmuyorum istesem olurdum
Biz yillarca trip çektik iki de siz çekin 🤣 dua et erkekler regl olmuyor o zaman kan ağlardınız 🤔
karakter meselesi
Kadınlar yüzünden. İstediğiniz kadar linçleyebilirsiniz. Kadınların doyumsuz seçici ve kendilerini nimet saymaları yüzünden erkeklerin de gozu açıldı. Artık değer vermek yerine her çiçekten biraz faydalanmak istiyorlar. Çünkü biliyorlar ki eninde sonunda verdiği değere değmeyecek. Ben karakterimi hiç değiştirmedim ama görüyoruz etrafımızdan. Oturup konusuyoruz niye diye... Ben üzüleceğime o üzülsün diyor çoğu insan... Erkeklere yok mehir yok düğün yok takı yok onla konusma yok işte boyle yaparsan giderim vs vs şeyler soyleye soyleye kendi değerlerini bitirdi kadınlar.
Çünkü erkek çocuğu evde beslenmez. Ev konforunda yetişen erkek çocukları prensese dönüşüyor. Anneler babalar koruyabilmek icin sokak hayatını dahi kısıtlamak zorunda kaldi çocuklarının. Biraz hirpalanacak, mücadeleyi öğrenecek, her istediği hemen olmayacak insanin. Babaları evden işe işten eve olan kendileriyle hic ilgilenilmeyenler de pek bir şey olamaz. Baba hayatin realistik yüzüdür. Bazen sert, bazen korumacı bazen hesap kitapçı bazen merhametli olacak. Evin içinde anne şefkatiyle sarmalanmış erkek nasil konfor alanından çıksın?
Hay ağzına sağlık hatun
bu durum anne babaların yettiştirme tazı dan , şimdi kızları etil, erkekleri dişil büyütüyorlar maalesef
Çok dogru
Eskiden telefon diye bişey yoktu bir adama bir kadın bakardı ve o kadın o adama bakınca kimse ona bakmaz dı sevdiği var diye şimdi öyle değil çoğu kişinin dm kutusu evli olsa bile yazanlar olduğu için dolu oluyor utanma ve âr duygusu çoğu kişinin kayboldu aşk duygusu kalmadı
Erkeklere teklif eden kız sayısı ve yürüdüğümüzde teklifimizi kolay kabul eden kızlar arttığı için gotumuz kalktı bunun adı prenseslik değil got kalkıklığı oluyor bundan pişman olduğunuzun farkındayız ama iş işten geçti eski kadınlar gibi anneleriniz nineleriniz gibi zor kadın olana kadar piyasa bundan ibaret olacak haberiniz olsun iyi akşamlar
Cinsiyetçi diyecek bazıları ama söyleyeyim. Eskiden kadının görevi vardı erkeğin görevi vardı. Kadın da erkekte ona göre yetişir ona göre davranırdı. Zamanla kadınlar iş hayatına atılıp kendi ayakları üzerinde durmaya başlayınca erkeğin bazı görevlerini de devraldı. Doğal olarak erkekler bu özelliklerini zamanla kaybetmeye başladı. Güçlü kendi ayakları üzerinde duran kadın profili arttıkça prenses erkek profili de artmaya devam edecektir.
Siz istiyorsunuz ki erkek size bağlı kalsın, size yalvarsın, sizin hergününüzü özel ve mutlu kılsın. Peki bunun karşılığında ne vaadiyorsunuz? Kendinizi mi?
Siz kimsiniz, neden bi erkek sizin bunu yapsın ya da neden böyle bir beklentiye giriyorsunuz? Eşitlik diye kendinizi yırtıyordunuz hani al size eşitlik.
Herkes eşitliği savunmuyor. Kadın ile erkek eşit değildir. Hatta bazen hemcinsler bile birbiriyle eşit değilken kadınla erkek nasıl eşit olabilir? Farklı konularda birbirimize karşı üstünlüklerimiz var ve bu böyle kalmalıydı. Birileri size eşitlik diyorsa bile herkesin kendi aklı fikri var sonuçta. Kabul etmek zorunda değildiniz.
Zaman değişti erkek degisti kadın değişti kadınlarda eskisi kadar kahir cekmiuorlar artık gerçi cekmek zorunda da değiller orası ayrı ama kadınlarda değişti eskiden şuraya evlenmek istiyorum kocamı aldattım ne yapmalıyım evli erkelersen hoşlanıyorum diye başlık açan çok nadirdi şimdi elimi sallasam sayfayı yenilesem ellisine carpiyorum
Valla kimse kusura bakmasın ama bizlerde artık çok zor memnun oluyoruz her şeyi erkekten bekleyip en ufak şeyde trip atınca adamlar da ne yapacağını şaşırdı haliyle savunma mekanizması geliştirip geri çekildiler. Öyle düşünüyorum
Canım öyle olmayan çok kadın var bir kuruş parasını almayan kadın birsürü var inan sadece sevgi saygı ve ilgi istiyoruz buda zor olmamamlı
Kur yapıyor oltayı attı şuanda
Yazdın zaten hadi hayırlı olsun
Yeter yorum yapma panelimi meşgul ediyorsun
Fikirlerin benim için önemli olmadıgından olmasın haha
Akıllı bir kadının bir hali başka hele şükür bizi anlayan bir tane kadın çıktı Allah sahibine bağışlasın
İki cinste ayni oranda bozuldu. Toksik erkek olmasa toksik kadin , toksik kadin olmasa toksik erkek olmazdi. İki kisimda sutten cikmis ak kasik rolu yapmasin.
Ha temizler duzgunler var onlarda kiz veya erkek oldugu icin degil akilli bir insan olduklari icin boyleler.
Bizi güçlü olmaya ikna eden kapitalizm, onları da bi adım geri durmaya ikna etti sanırım 😪 ortaokulda çıkma teklifi edecek gücü olan erkeğin şu an sosyal hayattaki rolü içler acısı (bence)
Çok doğru söylüyorsun acaba ulaşması kolay oldugundan mı erkekler relax davranıyor ayşe gitse Fatma var gibisinden
Evet var haksız da değiller ama bu yüzeysel baktıkları için, ikisi de dışardan bakınca evet kadın ama sen ben biliyoruz aynı kişi değil. Ruhu, doğası, hissettirdikleri aynı olabilir mi, bu mümkün mü ya? Ya kadınlar olarak biz artık yüzeysel hisler yaşatıyoruz erkeklere, ne aynılaştık ya da onlar bizi görmüyorlar, bilemiyorum.
Erkekler bile şuanda pis zevklerin peşindeler artık sevgi aşk bitti geçmiş olsun adam gibi olanlarda evledi bitti gitti bize kalanda eskort sevdaları
Evet çok doğru, çok kadına ulaşabilince kendilerini özel sanıyorlar, ama çokluk değersizdir farkında değiller
Eskiden bir kızı 10 kişi isterdi bir kişi alırdı şimdi kız 100 kişi ile yatıp kalkıp bir saf bulsam evlensem modu ülkede sosyal mühendislik yapıldı kadına sosyal medya pompası kadın hakları kadına özgürlük sonuç bir tane kadın görmüyorum etraf takılmalık kadın dolu artık arkadaşlık kurmak bile zor oldu herkes ilişki cinsellik
@yaralıdavsaan birebir tanıdığım kadınlar var, yüzeysel ilişkilerden korktuğu için bırak yatıp kalkmayı, flört bile edemiyorlar. Her tanıştıkları erkek ilk buluşmada mırın kırın modunda evine davet etsin diye kadının ağzına bakıyor olmayınca dönüp bakmıyor yüzüne. Kaldı ki tutku nerde? Erkeğin tutkusu kadını yönlendirir, şevklendirir ilişkide. Erkek dağları deler kadın ikna olur adım atma konusunda özgüvenli olur. İlk adım yok, tutku yok, bu pısırıklıkla ne olmasını bekliyorsunuz?
@canisikilanlimon katılıyorum yazına da o kızlar nerede ya ben göremiyorum ben başkası ile ilişkisi olan kadın ile ciddi düşünmem 🙄 ne zaman karşıma kız çıksa ilişkileri duyunca surat ifademi görsen şu an bir kız ile konuşmak zor ama ilişkiye girmek çok kolay sen anla ülkenin durumunu pısırık erkek den kastın ne dir tam olarak 🙄
Kolay yaşam erkeklerden erilliği aldı. Erkekler bir calisip para kazaniyordu 10 15 yıldır kadınlar onu da yapıyor. Eee erkek tek yaptığı işi de kadına yükleyince erkekliği mi kalır? Şimdi bazı akıllılar çıkar "gelde gösterelim erkekliği" der. Erkeklik uç. kur sevdasıyla üremekten ibaret değil.
Ah o eski erkekler, çok zorbaladık onları. Keşke vaktinde alsaydım bir tane. Şimdikilerin ne olduğu belirsiz.
Erkek nesilini bitmeye çalışıyorlar şu an tüm Avrupa'da erkekler kadın gibi olmaya başladı Avrupa birliğinde savascak erkek yok bu yüzden Avrupa kadınları türk erkeklerini istiyor şimdiki erkekler yumuşak şeker gibi oldu ve madde alkolik kumar vs oldu ve çoğu erkek erkeklikten çıktı maalesef 2030 da kadınlar evlenecek erkek bulamayacak sadece arkadaş olarak kalacaklar
Herkes de birinden kazık yese, herkesi aynı kefeye koyuyor. Daha geçen gün bir kadının aldattığını öğrendik haberden. Tek masum kişinin siz ya da hemcinsiniz olduğunu düşünmek çok saçma. Hepimiz, birilerinin hikayesinde kötüyüz ama bu bizim kötü olduğumuz anlamına gelmez. Bıktım artık genellemelerden. Erkekler diyor ”kadınlar bilmem nedir”, kadınlar diyor ”erkekler bilmem nedir”... Kimse de çıkıp demiyor ki, ”cinsiyet değil, kişilik meselesi”. Varsa yoksa siz masumsunuz.
Tarihte bilmem kaç cariye, kuma alan erkekler şimdi mi doyumsuz oldular 😵💫? Erkekler hep aynı halttı.
yani kendinizin şımarık olduğunu fark ettin? güzel bu da bi gelişim.
e bi zahmet artık isteyen istediğine bi şekilde ulaşıyor niye sizin nazınızı çeksin adam sizden iyisini bulma imkanı varken?
Kadınlar ucuz ve güvenilmez oldu etraf da bir tane düzgün kadın olmaması bunu bütün erkeklerin biliyor olması sevgilim sevgilim diye gezdirdikleri de eskort dan beter kızlar günün sonun da tekmeyi koyuyorlar evlenen yok 🙄
Bir erkek olarak günde 16 saat çalışıyorum. Simaracak bir halim yok. Erkeğin kök ailesinin özellikleri sorumluluk anlayışı hayata bakışı beklentileri sosyal statüsü bir çok değişken bunda rol oynayabilir ama erkekler neden böyle sorusunu cevaplarken annelerini babalarini yaşantılarında ki kadınları da es geçmemek gerek
Bunu bu hale getirende kadınlar maalesef kadınlar bu kadar kolay olursa erkeklerde kız gibi naz yapar..
Ama napalım ki yetiştirilememiş kişiyi
Kadınlar her şeye okey verirse gel diyince gel git diyince git olursa 2. Buluşmada adamla öpüşürse ayrılmak isteyen erkeğe ayrılma diye yalvarırsa ne olacak? Onlarda kendini bulunmaz hint kumaşı sanar taş yerinde ağırdır bunu unutmayalım.
Efendi erkekleri harcadığınız için olabilir mi yorumlarda bile erkeklere saldırmışın ne kadar serseri katil tipli keko varsa hayatınıza alıyorsunuz canınız yanıyor sonra bütün erkekler aynı evliliğe gelince de efendi erkek isterim dersiniz her haltı yersiniz sonra ben namuslu erkek arıyorum komiksiniz basit kalplerde çürüyeceksiniz
Yani haklısın ama bu erkek için geçerli değil kadınlar içinde benzer durumlar söz konusu. Toplumsal olarak herseyi çabuk elde etmeyi seven emek harcamadan insanlar olduk.
Aşktan bizi mahrum ettiler ona üzülüyorum aile kurmaktan kendilerini de. Manken gibi kız ve para tek dertleri
O kadar doğrusun ki
kadınların eseri ;)
Erkek dediğin nazik olur romantik olur kısıtlamaz, kadın erkek eşittir gibi diye diye onları da kendinize benzettiniz yani kendi topuğunuzq skmış oldunuz ;))
Kadinlar da eski kadinlar gibi degil erkekler de eskisi gibi degil. Bence bunun temel sebebi herkesin bencillesmesi oldu. Kimse emek vermek istemiyor. Hep karsi taraf ilgi versin istiyorlar. İlişki nedir bizim toplum bilmiyor. Kendi istediği kisiye dönüştürmek sevgi degil.
Doğru erkeği seçmiyorki kızlar nedeni bu öar çakalı seviyolar ben buzamana kadar hiç bir sevgimin karşılığını alamadım kızların yanında diksiyonuma sözlerime haraketime dikkat ediyorum centilmence yaklaşıyorum kız gidiyor anasına söven erkeğin koluna giriyor
Ne kadar çok genelleme yapılmış yorumlarda yaa. Çakalı seçenlerin kendileri çakal olduğu için olabilir mi? Erkeklerin içinde ne kadar bozuk tipler varsa kızların içinde de var. Aynı şekilde erkeklerin içinde düzgünleri olduğu gibi kadınların içinde de var. Herkes bir gün kendisine layık olanı bulur. Sen bu zamana kadar bulamadın diye her kadını genelleyemezsin mesela. Görmediğin diye olmadığı anlamına gelmiyor
Her İki cinste de var o, ve bence kızlar daha şımarık babalarından görmediğini sevgilisinden bekliyor
Millet ailesini ne karıştırıyorsun
Buradan anladığın ne çok merak ettim
Senin anlatmaya çalışıp anlatamadıgın şeyi
Peki
bence kadınlar daha fazla altadıyor erkeklerde kadınları tatmin etmek noktasında oldukça beceriksizler
Mesela aldatmak olsa keşke
sence mesele ne peki
Yedikleri mi ters etki yapıyor, biz mi çok şımarttık inanın bilmiyorum 😅
Aynen bizim suçumuz bende öyle düşünüyorum
Bence bunun cinsiyetle alakası yok. Karakter meselesi.
Aileleri sorumluluk almak istememeleri sorumsuz olmaları hayatın şartlarını getirdiği zorlukları bilmemeleri
Kadınlar yüzünden. O kadar megoloman oldular ki erkekler artık ne yapacaklarını bilemez oldular ve kendilerini kaybettiler
Bilimsel kaynağını merak ettim. Ortaya bir tez attığına göre sağlam kaynağın olmalı. Paylaşır mısın?
Aynaya bak görürsün kaynagı
Tamam, ben anladım anlayacağımı. Kendi kendine dayanıksız tezini çürüttüğün için teşekkürler.
O konu benim sinirimi çok bozuyor ya. Sert erkek ve gerçekten seven erkek her zaman iyidir. Erkek dediğin trip atmaz
Baktık siz femnist oldunuz istediğiniz ile takilabiliylrsunuz bizde bunu kullanalım 😃 bizde rahat rahat takılıyorız teşekkürler feminizm
feminaziyle doyurdunuz bir milleti sonrasında da sartlar eşitlenince ağlar oldunuz kusura bakma bacı bunu siz istediniz
O erkekler siz kadinlarin eseri. Bizleri yetiştiren annelerimizden tutunda, flört ettiğimiz rol model kız tiplerine kadar hepiniz kabahatlisiniz. Sizin yalnişlariniz yuzunden her taraf oldu prenses erkek.
Eskiden kadınlar da dana gibi yatıp şu kasar maaşı olsun bu kadar evi arabadı olsun demiyordu ee devir değişiyor birler sadece görmek istediklerini görüyor kendinizi objeleştirmryi keserseniz belki erkeklerde bir nebze eski hallerine dönerler
Eskidende böyleydi aslında ama “erkeklik” diyorlardı her şeyi kadına yaptırmaya, şua insanların gözü açıldı
Kadınlar ve istekleri yüzünden. Artı olarak kolektivizmin bozulması ve sosyal medyanın dayattığı vahşi kapitalizm
Doğrudur ama uzun zamandır kadınlar her konuda erkekleri geçti özellikle aldatmalarda, o yüzden bu soruyu hem cinslerin için sorman lazımdı
Sana öyleleri fazla denk gelmiştir. Çevren gereği.
Demekki sanada gelmiş ki daha bir düzen kuramamışsın
Evlenmek istemediğim için evlenmedim.
Tabi kesin öyledir
Hatta bir ara kızlar peşimdeydi. Ben kaçıyordum. Terslediğim bile oldu.
Sebebi karinlar. Karinlar oyle erkeklere ilgin duyunca erkeklerde evrim geçirdi. O yüzden şikayet etmeyi bırakın Alin hayrini görün
kadınlarda en az erkekler kadar aldatıyor emin ol. ayrıca kadınlarda git gide eril bir hal aldı. giyim kuşamdan konuşmaya kadar. kimse bundan bahsetmiyor.
Kadınlar kendi ayaklarina sıkmaya devam ediyorlar farkında değiller
Aynen
Sen farkinda mısın
Çünkü artık kadına daha rahat ulaşıyorlar ve Sosyal medyanın p. ornonun çok etkisi var
Kadınlar kadın gibi değil erkekler de erkek gibi değil
He valla bir şeyler oldu ama ne oldu acaba bende bilmiyorum
Şımartan biz değil miyiz?
Aynen öyle ama yetiştirilemmemiş evlat yani sevgi görmemiş karakter görmemiş
Tek derdin varlık demi senin başka bir düşüncen yok
Öyle bir niyetimde yok inan
Bunun kadını erkeği yok Karakter meselesi al birini vur ötekine
Daddy çağı kapandı mommy çağı başladı erkeklerin çoğu şeker annecik arıyor
Eşitiz dediniz bizde iyi madem uff piki dedik.
Ben bir kıza adım atsam bilirim ki hiçbir şeyden memnun olmayacak niye kendimi heder edeyim ki
Eskiden kızlar da böyle değildi gtu havada burnu tavanda
Kadınlardaki bozulmayı görmeyip sırf erkekleri suçlaman adaletsiz olmuş.
Eskiden de erkekler böyleydi sadece nüfusun artması ile bu olaylar şöyle ki mesela eskiden 100 insan doğuyordu 10 u böyle idi ama şimdi 10.000 insan doğuyor her 100 den 10 u böyle olunca 1000 tane kişi oluyorlar bu sayıyı artmış gibi gösterdi oranla alakalı bir şey. Artı insanların bu yaptıkları daha kolay ortaya çıkar oldu.
Epidemiyolojik araştırmalar bile bu kadar açıklayıcı değil🤌👏
Kime göre neye göre eskidende böyle insanlar vardı ama ayıplanıyordu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?