Diyorum ki geçen sene ne kadar aptal bir kızdım ondan önceki senede aynısını diyordum şimdi de aynısını diyorum artık ne zaman zeki olacağım onu düşünüyorum
2 ay
Diyorum ki geçen sene ne kadar aptal bir kızdım ondan önceki senede aynısını diyordum şimdi de aynısını diyorum artık ne zaman zeki olacağım onu düşünüyorum
Geçmişte yaptıklarıma bakıp yanlış kararlar verdiğim olmuştur. aptallıkla da yorumlayabilirsiniz. Ama insan her şeyi bir anda öğrenemez. hala öğrenmeye çalıştığım ve bu yaşta yeni öğrendiğim şeyler var. Hiç tanımadığın , deneyimin olmadığı bir konuda karar verme aşamasına geldiğinde kendine zarar vermeyecek en kestirme yolu düşünüp oradan gitmelisin. İyi düşündüğün zaman iç sesin seni doğruya yönlendirmesini dilemekten başka yapacak şeyimiz yok. imkanımız varsa deneyimi olanlardan yardım alacağız. Deneyeceğiz, yaptığımız yanlışlardan ders alacağız.
Ben zaten bir travma yaşamış biriydim üstüne yine travmalar yaşadım atlattım bugün şunu fark ettim bir yazı okudum da anladım doğruyu söyleyince insanlar size saldırıyorsa bir yalan vardır ortada ona şahitlik ediyorlardır şimdi anladım kız yalan demiş o yüzden büyük tehlikenin annesi laf sokuyor çünkü yalanılarına inanıp beni suçluyorlar herşeyi bildiklerini sanıyorlar sanmaya devam etsinler ben gerçekleri biliyorum onlar bilemez çünkü kız anlatamaz çünkü yalanı ortaya çıkar bir yalana inanıyorlar düşmanım olduklarını kanıtlıyorlar o büyük kavga olsa var ya yine ben suçlanacam ama bu bile bile bakalım yaşanır mı?
Çocuktum o zamanlar kız arkadaşım İzmir'e kaçalım İzmir'e kaçalım diye kafamı ütülüyorduk kalktık İzmir'e gittik 1 hafta otelde kaldık ev kiraladık iş e girdim eve eşyaları vs. aldık sonra biizmkiler buldu bizi geldi oğlum siz iyi misin niye kaçıyorsunuz gelin size ev alalım evlenmek istiyorsanız evlendirelim vs. demişlerdi bizde yoo biz evlenmek istemiyoruz dediğimizde anladık ki çocukluk ve mallık arasında kalmışız :D kalktık Ankara'ya döndük
lan çocuktun sen ev kiralamışsınız kaç yaşındaydın
maşallh ailen iyiymiş ben böyle bir şey yapsaydım s*ktirimi vermişti ailem
Bence tam tersi, zeki olmaya çoktan başlamışsın 😊 Geçmişteki haline “nasıl aptaldım” diyorsan, demek ki bugün daha bilinçlisin. Zeka dediğin şey de biraz böyle gelişiyor zaten. Ben de 20’lerimin başını hatırlayınca “İrem ne yapmışsın ya” dediğim çok an var 🙈 Kendine kızmak yerine, “demek ki bunu da öğrenmem gerekiyormuş” demeyi dene 💫
Cevap
12Cevap
geçmişte oldu sadece
Ahahaha çok şey var saymakla bitmez. Kablolu kulaklığı tshirt içinden takıp havalı olduğumu düşünüyordum :) Sene 2008 :)
iyi iyi en azından kaç sene geçmiş üstünden 🤣🤣
Ahahaha hala unutamıyorum :)
Her zaman zeki olmaya çalıştım bide geçmiş de takılı olmak iyi değil zaten gerek yok yok uzun önünüze bakmak lazım
tecrübe edinmek için hatalardan geçiyorsun illa ki. Yoksa büyüyemiyorsun bile aynı kalıyorsun
Her yaş sana farklı bir olgunluk katacağı için bunları söylemen çok normal. Önemli olan o geçmiştekini tekrar etmemen.
En azından akıllı olma yolundan gidiyorsun ben aynı hatayı tekrar ediyorum
evet oldu ama anlatamam.
Çok fazla şey var maalesef
Çok var. Ama hala yapıyorum aynı şeyleri
aynısı valla
Ben düzeltmeye çalıştım olmuyor da hep bir yerde hata yapıyorum bozuyorum
Anneme gitme diye yalvarmak herhalde
Oldu
Evet
Olmaz mı
Bu gece onu beklemeyi düşünüyorum son
🤣 inşallah son olur bacım
Çokça oldu
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?