Hayatınız da ‘ah çok aptalım’ diye nitelendirdiğiniz ne yaptınız?

bence herkes ömrümde demiştir bunu diye düşünüyorum...

bu arada soru sorma perilerim geliyor sürekli..

hayırlı geceler her birinize bu arada 😌

Hayatınız da ‘ah çok aptalım’ diye nitelendirdiğiniz ne yaptınız?
Cevapla