bence herkes ömrümde demiştir bunu diye düşünüyorum...
bu arada soru sorma perilerim geliyor sürekli..
hayırlı geceler her birinize bu arada 😌
bence herkes ömrümde demiştir bunu diye düşünüyorum...
bu arada soru sorma perilerim geliyor sürekli..
hayırlı geceler her birinize bu arada 😌
Öyle çok ki, sanırım ben bu hususta levela atladım. Dolu dolu aptallıklar yaptım lakin olsun o aptallıklarım büyüttü beni, herkese inandım; bir gün birisi bana arkadaş demek istemiyorum kendisine, işte o birisi bana "senin ciğerini bilirim"demişti, ben de korktum "aklımdan geçirdiklerimi biliyor musun?"diye, o da güldü, "saçmalama, onu kastetmedim"dedi ,"evet, biliyorum" deseydi inanırdım, her şeye inanır ve kanardım.
Ah bir defasında da hayranlık duyduğum birisiyle konuşurken; "doğru mu gerçek mi" diye sormuştum, o da güldü "ikisi de aynı şey zaten"dedi, onun yanında aptallaşıyordum zaten.
Kendimi koruyamayışım, incinmişliklerime rağmen susuşlarım, neye ağladığımı bilmeden ağlayışlarım aptallıktı, evet lakin bana da "aptallık etme, sen inci tanesisin"diyen de olmadı ki hiç :))) Aptallıklarımı gösterenler olmadı, çok sonradan gördüm kendimi lakin nankörlük etmeyim bir kişi yaptıklarımı bana incelikle, şefkatle göstermişti. Ah canım benim yolu hep açık olsun onun lakin tüm aptallıklarımı yine kendim gördüm. Zekamda sorun olmamasına rağmen, ders notlarım iyi olmasına rağmen bir çok aptallık yaptım, farklı da algılandım lakin iyi ki de geçmişim o eşiklerden yoksa kimsenin gerçek yüzünü göremeyecektim.
Hayatımda çok aptalım diye nitelendirdiğim öyle çok şey yaptım ki ben bir sene öncesine kadar 5 vakit namazını kılan abdestini alan kendi halinde ibadetlerini yapan bir insandım, ne oldu bilmiyorum Bir anda bir rahatlık bir anda bir gevşeme söz konusu oldu ve bir senedir namaz kılmıyorum, Bu süre boyunca da öyle hatalar yaptım ki kıskançlıklar fesatlıklar gereksiz yere insanların kalbini kırma durumlarım oldu ki şu anda eski hayatıma dönmek için ibadetlerimi yaptığım kaza namazlarımı kıldığım günlere geri dönmek arzusuyla o kadar çok içim yanıyor ki bir yandan da hem Ümit hem korku hem de ümitsizlik içinde yaşıyorum, biliyorum ki rabbim samimi bir şekilde tövbe edenlerin tövbesini kabul edecektir ancak benim bu gaflet ve delalet zincirini bir şekilde kırmam gerek.
inşaAllah gafletten uyanırsın kardeşim bak ne güzel namazlarını kılıyormuşsun yanii
Emin ol ki kendimden çok utanıyorum Ben böyle bir insan değildim şu anda yaptığım bir şey var ki bütün okuduğum dini konulara en başından okuyorum namaz konusuna geldiğim zaman onu da en başından okuyup eksiklerimi ve kusurlarıma tekrarını yapıp tekrar Allah nasip ederse namaza başlayacağım
ALLAH nasip etsin tekrar inşaAllah 😌
Amin benim için bol bol dua eder misin
dua ederken herkese ediyorum zaten
Olsun ama sonuçta beni tanımıyorsun ismimi bilmiyorsun
Aşık olunmayacak beyinsiz ve kalpsizlere aşık oldum, başka tür de şeyler de oldu sadece aşk değil tabi ki de
Lise dönemlerinde dil kursuna yazılsaydım diyorum kendi kendime o zaman şu an da iş meslek bulabilmek daha rahat olurdu benim için bir bilgisayar kursu
şuanda yazılabilirsin dil kursuna :)
biter biter yeter ki azmet 😀
İnşaAllah çok Amin
ben de öyle şeyler yapıyorum mesela bazen çok iyi niyetliyim bu kadar iyi niyetli olmasaydım diyorum. bence de herkes demiştir bunu demeyen insan zaten hatasız insan olurdu ama öyle bir insan da yok.. 🤗
kesinlikle kardeşim 😌
☺️✨
Cevap
29Cevap
Aşık olmak dışında çok aptallık yaptıgım başka bişey yok 😂😂
ama o elde değil ya aptallık sayılmaz 😀
Dün yolu şaşırdım nereye gittiğimi bilmiyordum. Evden çıkarken anahtarımı unuttum. Erkek wc’ye yanlışkla girdim. Allah’tan hiç kimse yoktu.
Arada bir ahh ne aptalım diyorum. 😂😁
😀😀
Hayırlı geceler çikilitam🫠💞
Ohooo çok var kızz 🥺😂 komikli şeyler benimkiler. İlkokula giderken servis gelmiş kapıya ben fosur fosur uyuyorum tabi aceleylen kalktım hazırlandım servise bindimki ne göreyim terliklerleyim 😂😂😂 Terlikleri görünce ayağımda ayıldım hemen durdurup eve koştum🥺ben ayakkabı giymeye çalışırken anam baya sayıyordu arkamdan 😂😂
ahahhaha kızzz ben de dalgınlıkla çok yaptım öyle şeyler 😂
Bu arada çikiletam diyince aklıma şu geldi 😂
https://m.youtube.com/shorts/ewz2KqPB5UI
yaaaa hahahahhaha 😂😂 aynen böyle söylemek istiyorum 😂
ben o keçi 😀
Seni yiriiiimm yiiiirrrr 😍😂😂😂
yi beni recep öp beni recep 😬😬😬😂😂😂😂
ahahhahahahaha 🤤🤤 bu emojiyi atmadan olmazdı😂😂🫶
ahahahah ağzının suyu mu o 🤪😁
tabi kızımm 😂 dur tişörtüme sileyim 🤧
ahahhaha aklımdan başka şeyler geçti derhal unut ben 😂😂😂
ahahahdjsjdjsjd tövbee dee git su çarp yüzüne😂😂
hep tövbe çektiriyorsun bana ama bak 😂
boş ver onu git koyun say sen 😂 bak bakayım kaç taneymiş 😂 konu değişme çabam 😂😂
kızım sanki çok kötü bir şey düşünmüşüm gibi sen de üzdün 🥺
yaaaa deme öyle hayıırrr bak kahrolurum gece gece 🥺😭😭😭
üzülme üzülürüm 🥺
O zaman üzülme🥺 çünkü sen üzülürsen ben üzülürüm sonra yine sen üzülürsün sonra yine ben🥺
Bulutlara çıkaracağım seni en yakın zamanda yine 😇😂 sana layık kelimeler gelmiyor aklıma gelsin hemen çıkaracağım 🥳🥳
sen de bi hamlık sezinliyorum 😂 eski romantizmin kalmadı 🥺
offf evet çöktüm kız 😂 antrenmanı aksattım hep ondan 🥺
hemen romantizm antremanları yap 😒
Sen gelince aklım başımdan gidiyor 🥺
burdan kıvıramazsın çikiletam 😂
oyyşşş 🫠🤤 eridim kız 😂😂
Güzellik kelimesinin sen doğunca keşfedildiğini biliyor muydun?
kalbim de mi 🥺
Evrende 😎
Konum atmana gerek yok gözlerimi alan parıltını takip etsem bulurum izini😎😂😂
vayy nenemm keşke erkek olsaydın 😂😂
ahahahahhaha dur kız dur kendi kendime düşecem şimdi 😂😂
Yaa bu erkolar sahiden kapatılsın yaaa hiç bir işe yaramıyolar😂😂 kendi iltifatımızı bile kendimiz yapıyoruz 😭😭 Şunu erko söylese eteklerimiz çil çalacaktı şimdi 💃😂
yok be herkeste çalmaz benim etekler zil 😂
ama kapatılmaları konusunda hem fikiriz 😂
Herkese çalmaz zaten, kalbinin ritmini bozan birini görürsen eteklerinin ziline kulak ver😂😂 hababam sınıfı zili gibi çalacak bak 😂😂
bakalım bakalım 😌
Demez olur muyum, tabii ki dedim.. Hatta birkaç kez.. Şu herkesi kendimiz bilmek kapatılsın.. :/
ay o bende de ver ya herkesi kendin gibi sanma hastalığı
Demez olur muyuz aptallık yapmayan bir insan zaten insan değildir. İnsanlar bu sözü size ettirmek için yemin etmiş gibiyken bunu dememek çok zor.
kesinlikle
Herkesi kendim gibi bildiğim insanlara çok değer verip sonraki dönemde yaşadığım hayal kırıklıklarından dolayı 40 ından sonra öğrendim artık herkes ederi kadar.
Bizim cok aptallığımız olmaz en fazla bilerek hataya düşeriz ki kim yanımızda kim üstü kapalı anlıyor ya da kim ne yaptığımızı görüyor tecrübe ederiz.
Sanada hayırlı geceler olsun, merhametim diyorum, bu tuza onlarca kez düştğm ve halan devam ediyorum🤦🏻 ama olsun balık bilmezse halik bilir
kesinlikle bende de var o yaaa
Ama olsun işte, bu gurur duyulacak bir duygu
merhamet aslında insan olmanın kanıtı gibi bir şey
İnsan nankör ve oyucu, biz bence melek gibiyiz😅
Çok ödün verdim maddi manevi. Kğfüre ses çıkarmadım en son akıllanıp terk ettim
iyi yapmışsın kendine saygısızlığı kabul etme hiç bir zaman
Lisede 160 boyunda birine platoniktim ajjdjs 178 boyumla
senin boyun 1,78 mi resmen sülün gibi 🥺
Biraz büyük bir sülün ajajjs
gelinliğin ile gel bir kuğu gibi 😀🤪
Ajjsjsjs:))) istemsiz mırıldandım
psikanalitik etkilerim 😀
Hangimiz aptallık yapmadık ki; birisine gözün kapalı inanıp, güvenmek gibi mesela... Sağolsunlar güvenme duygumuzun içine ettiler...
O aptallık bizde hıyarlığa evriliyor.
Zamanında Nişantaşı'ndan o daireyi almadığım için.
Değmeyen kişilere verdiğim değer icin çoooook dedim bunu
ben de hep diyorum
Neden acaba aynı döngü oluyor
ben de anlamıyorum zamanında kimin ahını aldıysam artık
Çok istediğim bir şey vardı almadığım için bu kelimeyi kullanmıştım
Ohooo okkalı bir tokat dahi atmak istedik naçizane elmacıklarıma😌
Son zamanlarda demiyorum demek ki akıllandım 😄
Hayat bu hata yapa yapa doğrusunu öğreniyorsun
Madde kullanmak neyine olm senin bu işler diyorum ye iç gez rahatlık battı
Hayırlı geceler …. Çook mükemmel olmayan her işimde
az mükemmel olanlarda değil demek ki
Kendimle alakalı…Benim için az çok mükemmel yok
Ben olması gereken diyorum …. Onu çok mükemmel olarak toplum tartıyor…
Biraz öyle bşr durum var
O kadar çok ki. Ama her hatamı da öyle çok seviyorum ki.
Bana değer vermeyen insana çok fazla katlandim ve beni sevdiğini düşündüm uzun süre ahahahahabdbsbs
olur öyle şeyler 😀
Parayı çok harcadığım yıllar için cok aptalcaymış
Hangi birini sayayım ki 🤦🏻♂️
bir kaçını
Merak etme işte be
İnsanlara inandım güvendim 🥲
ah be hep yaptığımız şey 😢
minnoş kalbimizde kaç kadeh kırılacak daha ya 😢
ah be neyse kolajen içelim biz en iyisi 🥺
kim dedi 😮
at bakalım off ya 🥺
ilikli kemik suyunu nasıl içicem ya her sabah 🥺
ay herkes bir şey diyor he çıldırıcam 😒 bu polatlarında kozmetikleri kolpaymış ya iyi ki almamışım onların ürünlerinden 🥺
polina seni yer sevdim ismimi 😀 intim jelini alıcaktım o kadının iyi ki almamışım ha 😂
evet çok sevdim totoşum bile sevdi 😌😌😌❤️
İnandım, aptal ben.
hepimizin handikapı
Ohoo cok oluyor safligima geliyor sürekli
ne mesela
Valla hiç aklıma gelmiyor ki şimdi ne desem yalan olur
Burada bir hesap açmak sanırım 🥲
valla onu ben de diyorum ya hatalarımdan birisi bu siteye üye olmak
☹️nereden girdiysek
Güvenmek başka ne olsun
çok haklısın
Hangisini sayalım 🤦♀️
Bazen oluyor bu fırsatı nasıl kaçırdım diye
Sevilmeyecek birini sevmek
Yaptık bir şeyler işte...
arkadaşımın beni kerizlemesi
öyle şeyler yaptım ama hiç hatırlamıyorum
Türkiye ligine iddia yapmak
😀😀
Bir kaç durum var işte
Aşık oldum 😀
hiç sorma ya ona da dedik ah aptalım diye
Öğretmen oldum
neden pişman mısın
Evet
Nerdeyse bütün hayatım
İnsanlara güvendim
Psikiyatrik ilaç kullandım
insanlara inanarak
evlendiğim an
Çok şey yaptım
Evlendim :)
aptallık mı yani 😂
Hayır sen hala evli misin şimdi diyorum
Krediyle araç almak.
herkes öyle almıyor mu zaten ki
Platonik aşk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?