Uzun vadede iyi kalpli ve merhametli olmak mı yoksa soğuk ve mesafeli durmak mı daha mantıklı?

Ben birinci seçenekteyim ama artık ikinci seçeneğe kaymayı düşünüyorum. Çok yoruldum. Hayır yani bir karşılık beklediğim yok ama bari nankörlük yapmasınlar... Bu insanlara yaramıyor galiba?

Sizce, uzun vadede hangisi daha iyidir? Hangisi daha çok sevilir, saygı duyulur, değer verilir ve unutulmaz olur?

Merhametli, samimi ve iyi kalpli
Soğuk ve mesafeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Uzun vadede iyi kalpli ve merhametli olmak mı yoksa soğuk ve mesafeli durmak mı daha mantıklı?
Cevapla