Kızlar neden iyi kalpli erkeği değil de zorba, baskıcı erkeği tercih ediyor sizce?

Biz onca kıymet, değer veriyoruz, düşünüyoruz, onları iyi kalpli bunlar deriz ama onlar hırtları, zorba, kısıtlayıcı, baskıcı kişileri seçer

Kızlar neden iyi kalpli erkeği değil de zorba, baskıcı erkeği tercih ediyor sizce?
Cevapla