Biz onca kıymet, değer veriyoruz, düşünüyoruz, onları iyi kalpli bunlar deriz ama onlar hırtları, zorba, kısıtlayıcı, baskıcı kişileri seçer
2 ay
Biz onca kıymet, değer veriyoruz, düşünüyoruz, onları iyi kalpli bunlar deriz ama onlar hırtları, zorba, kısıtlayıcı, baskıcı kişileri seçer

Mübarek insan bu konuyla ilgili sana bir hikaye anlatmak istiyorum
^Sürgünde Dostoyevski, hapishanedeki bir köpekle, insan ilişkileri üzerine gözleme dayalı bir deney yapar."Köpeği takibe alır ve yanından geçen her mahkumun onu tekmelediğini gözlemler. İlginç olan şey, köpeğin mahkumlardan kaçmaması ve yanına bir mahkum yaklaştığında eğilerek tekme pozisyonu almasıdır. Köpeğin yanından geçen her mahkum köpeği tekmelemekte ve köpek buna bir tepki vermemektedir. Dostoyevski de, bir gün köpeğe yaklaşır ve onun başını okşamaya başlar. Köpek bir süre şaşkın şaşkın ona baktıktan sonra, hızla yanından uzaklaşır ve acı acı havlar. Önüne gelen mahkumun tekmelediği köpek, o günden sonra nerede Dostoyevski'yi görse ondan kaçar ve ona bir daha asla yaklaşmaz."Bu durum bize her zaman kötülük görenin sevgiyi gördüğünde ona uyum sağlamakta zorlanacağını hatta oradan kaçacağını gösterir. Herkesin huzursuz ve şikayetçi olduğu günümüzün belki de en büyük sorunu budur. Sevgisizlik ve kötülüğü hak görme.^
Dostoyevski
-Ölüler Evinden Anılar^
Çünkü onları özgüvenli olarak görüp, efendi erkeği de erkeksi maskülen eril görmedikleri için sıkıntılı tiplere aşık olabiliyorlar. Aslında içlerinde gizli bir mazoşistlik var, bazıları şiddet konulu filmler diziler videolar izliyorlar
Bunu yaşarken ister istemez “demek ki bende bir sorun var” diye düşünüyorsun, fark ediyorum 😔
Aslında herkes zorbayı seçmiyor, ama bazı kızlar özgüveni karizma sanıyor. Kural koyan, baskın erkeği “güçlü” zannedebiliyor.
Sen iyi kalpliliği eziklikle karıştırmalarına izin verme. İyilik + sınır koyabilme = en çekici kombinasyon 😉💫
Cevap
4Cevap
10.000 de 20 kişi seviyor onlar da haber oluyor. Çok takılı kalma
Hepsi öyle gibi geliyor bana
IQ seviyeleri düşük olduğu için
Kızlar kadar başınıza taş düşsün
Bi git sen mazoşist seni
Ahaha
belki güçlü oldukları için.
Güç kaba saba olmak mı
bazen öyle.
@Abcgıvd Sen Erkek misin
İyi kalpli kızlar da aynı durumda
Onlar da seçiyor onları
Etmiyorum
Etmiyorum diyenlerin &99 yapıyor
Daha iyi sykiyorlar.
Çok cahilsin keşke ölsenn
seçmiyorum
Bende inanmadım
İnandım
saygısızlık yapanları hayatımdan sildim, bana saygı sevgi sözü verene gittim o olmayınca gittim
Kızım siz narsist mazoşistsiniz Erkek iki yapar üç yapar Kız ayrılmaz buna devam eder
yo kendime niye zarar verdirtiym yallah dedim işte
Geneli öyle işte onları diyorum
bana dediniz ama ve genelleme yapıyorsunuz boş
Sende öylesin ondan olmasın ama yaşınız kaç
yaşımın konuyla alakası yok, birde bi sen bi siz diyorsunuz, siz'de kalalım
Neyse sen git seni döven kırpalayan baba modeli Erkek seç
ne alaka? nerden çıkartıyorsunuz Allah korusun. Bu mu sizin nezaketiniz iyi kalpliliğiniz?
Kızım diyorum öyle tipler öyle oldukça Kız bunu biliyor ayrılmıyor hoşuna gidiyor diyorum
1- manipülasyon diye bir gerçek var
2- korku var
3- gerçekten bunu "normal" sanan dişil varlıklar var
4- dengesizsiniz daha fazla uğraşamayacağım
Tamam o halde bir Erkek sizi uyarıyorsa neden geri çekilmiyorsunuz devam ediyorsunuz demek ki hoşluna gidiyor sizi zorbalaması küçümsemesi bu mu aşk böyle Erkeklerden bir halt olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?