Hic arkadaşım yok büyük bir boşluktayım ne yapmalıyım?

Ne kadar kadersizim, bir tane bile yok. Bazen dertlerim oluyor, bana "üzülme" diyen bir tane bile arkadaşım yok. Kendimden nefret ediyorum.
Hic arkadaşım yok büyük bir boşluktayım ne yapmalıyım?
Cevapla