Ne kadar kadersizim, bir tane bile yok. Bazen dertlerim oluyor, bana "üzülme" diyen bir tane bile arkadaşım yok. Kendimden nefret ediyorum.
2 ay
Şimdi birilerinden seni dinlemesini dilenirsen kimse dinlemez.
Üzül ama üzüntünü dışarı vurma, kendi gücünle halletmeye çalışırsan halledersin.
Çünkü arkadaş dediğin senin en azından bir yönde gücünü görmeli...
Şu an hissettiğin yalnızlık gerçekten ağır bir yük, bunu küçümsemiyorum 💔 Kendinden nefret etmen ise en çok can acıtan yer… Ama bu, senin değersiz olduğun anlamına gelmiyor. Yavaş yavaş, küçük adımlarla başlayabilirsin; kurs, hobi, online topluluklar, spor… İnsan içine girdikçe bağ kurma şansın artar. Kendine biraz şefkatli davran, her şey senden başlıyor 💫
Cevap
7Cevap
Kendinden nefret etme sosyalleş bence bende öyleyim tek özüm sosyalleşmek ama benim uzak mesafede 1 arkadaşım var
Yalnız geldik yalnız gideceğiz
Kendi kendine yetmeyi öğren.
Kızım gel arkadaş olalım demesene öyle sapsik
Benimde arkadaşım yok hepsini sildim
Üzülme
Küçük yerde mi yaşıyorsun
edinebilirsin
Üzülme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?