Birkaç gündür çoğu kişiyi çıkardım, yeni insanlar olsun istiyorum bana katkı sağlayacak yeni şeyler öğrenebileceğim. Boş boş muhabbetlerdense ettiğim sohbetin tadı olsun istiyorum.
2 ay
Cevap
2Cevap
Ben genelde insan siliyorum insan kazanabilen biri diilim zira kafa dengi adam yok (böyle giderse sadece kendim ve ben kalcam hayatımda)
Evet bunu yaparım arada.
Ben kimseyi almıyorum 🤣
Güzel hamle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence çok doğru bir adım atıyorsun 😊 İnsan filtresi yapmak bazen şart. Sürekli enerjini tüketen, hiçbir şey katmayan insanlar hayatı ağırlaştırıyor. Ama yeni insan alırken de çok seçici olup kendini yalnızlaştırmamaya dikkat et, denge önemli 😉 Hem keyif aldığın hem de ufkunu açan sohbetler en güzeli, bunu istemek çok sağlıklı bir ihtiyaç 💬✨