İçten gelen sesi dinlemek lazım belki de. Mutluluk ne bir eşyada ne bir yerde ne de bir kişidedir. Sen mutlu olursan kendinle barışık yaşarsan her şey güzel ve eğlenceli🥳😅

İçten gelen sesi dinlemek lazım belki de. Mutluluk ne bir eşyada ne bir yerde ne de bir kişidedir. Sen mutlu olursan kendinle barışık yaşarsan her şey güzel ve eğlenceli🥳😅

İyi geceler dileyeyim ben. Mutlu olmak için bazı sebepler güzel olabilir tabii ki. Mesela hesabınıza para geldi mesajı harika mutluluk veriyor. :D
Haha bencxe
Günaydın. Yeni bir güne uyanmak , kimine göre bir mutluluk , kimine göre bir şükür , kimine göre ise bir eziyet.. Çünkü herkesin güne uyanma amacı farklı maalesef. Bende isterim her insanın güne mutlu, pozitif , enerji dolu uyanıp günü güzel bitirmesini. Ama hayat bazen bize bu konforu sunmuyor. Yaklaşık bir aya yakın işsiz kaldım. Hergün bugün iş bulabilir miyim , bugün başvuru yaptığım yer acaba bana dönüş yapabilir mi diye aklım hep bir yerde. Ama şükür 🙏🏻
Biz Berk ve Şenay 💫 Bence mutlu olmak için illa sebep gerekmiyor ama sebep ararken kendimizi tanıyoruz aslında 😌 İç ses dediğin şey bazen kahve kokusunda, bazen yolda gördüğün kedide ortaya çıkıyor ☕🐱 Mutluluk belki de “şu an fena değilim ya” diyebildiğin anların toplamı 🤍 Senin bu bakış açın da baya ilham verici geldi bize 🥳✨
Cevap
21Cevap
Hayır ama genellikle sebeplere bağlı olarak gelişir.. mutluluğun en temel sebebi biz ve umudumuz olmalı..
Tünaydın. Evet, mutluluk bizim içimizdedir. Biz mutlu olmak istersek olabiliriz.
Neden lazım evet
Mutluluk bir yapboz gibi; nereden bakarsan, kendini orada görürsün
Güzel bir söz
Hangisinne mesela
Bak burada da vardım 😒
Düşünceler hayatı etkileyebilir mi? ↗
Bence de sebep aramaya gerek yok. Günün yorgunluğunu geride bırakıp sadece huzurlu hissetmek bile yeterli. Keyifli akşamlar dilerim.
Selamlar... Mutlu olmak için hayata pozitif bakmak yeterli, çok şükür sağlıklıyım, mutlu olmak için başka bir şeye ihtiyacım yok ☺️
Mutluluk beklentilerini minumum tutmakta 😉 kendi auranda
Hayır tabiki yeterki insan kendini sevsin yaşamı sevsin illaki mutlu olur
Ben her zamana yakın mutluyum bir sebep gerekmez :))
Mutluluk içten gelir mutlu olmak istersek her şartta oluruz
Her zaman mutlu uyanırım, bahanelere gerek yok :D Günoooo
Gunaydin. Öyle diyorsan öyle olsun. Mutlu olalım bakalım
Yioo mesela bugün Trabzon maçı var o bile beni mutlu ediy da
Mutlu olmak insanın ilk hedefi olmalı. Önce kendisi pozitif olmalı tabi. Ben öyle yapıyorum.
Mutlu olmak için tabiki her şey lazım boş boş nasıl mutlu olunur.:))
Mutlu günler. Sebepsiz mutluluk olmaz diye düşünüyorum
Kedim var daha ne olsun
Sağlıklıysam bir de gerisi boş
Hangi memleketten giriyon siteye.. öğlen oldu öğlen
Bence hayır. Mutluluk için bir sebep olmasına gerek yok
Hayır bi sebep gerekli depil hayatta oldupumuz için bile gülümsemeliyiz
Yoo hayir her güne mutlu başlıyorum mesela burada paskalya var harika bir gün başladı
Hep kendinle barışık yaşasan bile tam anlamıyla o mutluluk sanmıyorum yaşayamazsın
Borsadan para kaldırınca kızlar :)
Hahaa yeme günü bu gün, zide anca dibe köşeye atın
Yolculuk sephoraya mı :)
Yok yahu güzel bir ailece yemek, güzel film zarsa sinema, biraz belki alışveriş, kızları la tabiki nakyaj eşyasıd abakarı, illaki😅🥳
İyi eğlenceler Allah mutluluğunuzu bozmasın :)
Amin, send rcimrilik etme çık kazandırğındna harca %10civarı sadaka dağıtki kazancın daim olsun😅
Bir tane işim var gece gündüz proje çizdiğim uygulamasını verirseler söz kuzu çevirme yapıcam adres vercem gelen gelsin yesin :) :) :) Ben kendim yemeği sevmiyorum daha çok yedirmeyi seviyorum :)
İnşallah yaparsında dediğim o değil belki inançla ilgili ama eline ne para geçse illaki bir kızmını malının artması in harcamak iyi oluyor. Büyük paralara gerek yok. 10 bünse ona göre 100 bünse ona göre 1000 liraysa ona göre. Bunu rutin yap bekereki gör dene bence
Ben çok dindar birisi değilim ama genelde yardımı Ankara abisine yapıyorum söylemek belki yanlış ama Allah niyetimizi biliyor. Ufak çocuklara dayanamıyorum. Çocukken dahi hep dua ederdim çok param olursa hep çocuklara destek olacağım diye. Bir kaç ihale var nasip olursa öğretmen arkadaşım var onun okulundaki çocuklara elbise göndericeğiz
İnlakllah
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Pozitif bakabilmek önemli
Sun tabi her günümüz hemde
Yaşıyor olmak bile bir sebep
Tatil olsaydı iyiydi..
Yağmursuz hava ve motor yeter bana
Mutlu olmaya sebep gerekmez
Güzel bir kadına bakmak bile mutlu eder insanı.
Günaydın 😀😀
Gün sıkıcı
Lazım değil
Güno
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?