Erkekler kadınlara niye egoist diyor bunlar nasıl davranışlar?

TC kadınları için en çok kullanılan söz bu ego olayı ama ne yapıyoruz tam olarak, yoksa alışılmış bir laf olduğu için mi herkes söylüyor

Erkekler kadınlara niye egoist diyor bunlar nasıl davranışlar?
Cevapla