TC kadınları için en çok kullanılan söz bu ego olayı ama ne yapıyoruz tam olarak, yoksa alışılmış bir laf olduğu için mi herkes söylüyor
2 ay
TC kadınları için en çok kullanılan söz bu ego olayı ama ne yapıyoruz tam olarak, yoksa alışılmış bir laf olduğu için mi herkes söylüyor
Aslında egoist değilsiniz sadece ülke avantajını kullanıyorsunuz çünkü ülkemizde ki durum şu nefes alsın yeter diyen oldukça yüksek bir abazan istekli erkek topluluğu var
onlar da zaten bedenimizi kullanma peşindeler de, hani kız nasıl davranıyor da AA bu kız egoist diyorsunuz
Tabiki zaten öyle kişilerin amacı yatak bu konuda kesinlikle katılıyorum ego konusu şu ülkemizde bir kıza o kadar çok yazan oluyor ki yani ister istemez hepsi olmasada büyük bir kesimi diyor ki ben mükemmelim en güzel benim ve en nihayetinde kızda seçenek çok olunca bir kibir oluyor
Anlıyorum gerçekten bu kadar kız bu şekilde mi davranıyor ben güzelim mükemmelim mi diyor tuhaf geliyor ben asla öyle değilim bu seferde aşağilik kompleksi bu diyor
Her kız değil elbette bazı erkekler gururuna yediremiyor ama 100 kızdan 95 i bu şekilde çünkü seçenek bol mesela sen hiç şunu duydun mu aman olmadı zengin bir kadınla evlenir kurtulurum imkansız ama kadınlarda öyle bir şey yok okul bitti biraz iyiysen zaten hemen zengin bir talip bulursun iş bulamadın mı ailen bakar para mı lazım of veya ücretli içerik sat yine bulursun
Of veya ucrerli içerik olayını erkekler de yapabiliyor bildiğim bir erkek var yapan, zengın kadın bulur evlenırım olayı doğru ekler de olamıyor pek anca kadını dolandırırsa falan olur😅 Bide maddı durumu ıyı olan erkekle evlensem mesela yıne onun elıne muhtaç olunuyor ve her aile kızlarına bakmıyor maalesef. Mesela ben guzel değilim eğitimli değilim işssizim de geçen annem bir çöpü atıyon başka ne yapıyorsun sanki falan tarzı laf ettı başka ev işlerını yapıyordum halbu kı ama kırıcı , başka aileler daha beter maalesef benımkıler gene o kadar şey değil
Örnek vermek gerekirse ABD de New York'ta 6 ay bulundum ve orada bu tip şeyler çok daha rahat. Yani tanışmak, sevgili olmak falan ama burada aşırı zor. Ne birini bulmak ne konuşmak çok ama çok zor.
Mesela ben ilişki istemiyorum reddersem egoist mi oluyorum, ben evlilik düşünmediğim için sevgiliyi gereksiz buluyorum kimsenin vakti çöp olmasın bağlanmasin diye
Hayır burada tavır önemli, reddedilmek önemli değil ama reddedilirken yapılan davranış önemli
Alışılmış bir laf değil övülmemesi gereken kadınların bile haddinden fazla egosu ve öven kişiler var burada erkeklerin de suçu var tabi oda ayrı bir konu ama herkes kendini bilmesi lazım.
Yani ne yapıyor mesela ve siz ona egoist diyorsunuz ben çok güzelim falan mı diyor kız bumu egoistlik, yani o kadar da böyle diyen kız olucağini düşünmüyorum ben özgüven ayrı
Özgüvenle egoistlik karıştırılmamalı ikisi farklı şeylet
3 para etmeyecek kadınlara 250 gram uğruna Türk erkekleri öyle bir yalan ilgi gösteriyor ki birçoğu kendini adriana lima sanıyor. Hepsi böyle değil ama böyle bir sorun var maalesef
Bu derece çok kadının böyle olduğunu pek sanmıyorum ama tabi bilemiyorum
Bu ortalama ve altı kolay elde edeceğimiz kızlara karşı olan bir ilgi. Tipsiz iktisat okuyan kızdaki ego egonun normal hale geldiği güzel tıpçı kızlarda yoktu üni okurken güzel kızlarla daha kolay konuşurduk, ilgimize karşılık verirlerdi. Erkeklerin gt kaldırdığı kesim de işte toplumun ortalaması oluyo
Türkiye’de “kadınlar egoist” lafı çoğu zaman alışkanlıktan, biraz da savunmadan söyleniyor 🙄
Bazı erkekler, kadın sınır koyunca, hayır deyince, ilgisiz kalınca bunu ego sanıyor.
Oysa çoğu zaman sadece kendini koruma, değersiz hissetmeme çabası bu.
Yani sorun kadınların egosundan çok, beklenti ve algı farkında 💁♀️✨
Cevap
7Cevap
Kendi istedg gbi davranmayan konuşmayan yüz vermeyen kadınlara egoist diolar 😄 işlerine geldig gbi konustn mu senden iyisi yk
Aynaya bile bakmadan kendilerini bişey zannettiğiniz için egoist diyoruz
Herkes diyorsa bir düşüşünün belki de gerçekten de gereksiz bir egonuz vardır
Tamam da egoist davranışlar neler onu anlamadım
Para endeksli olmanın (erkeklerdende para harcamayı takıntınyapan var ve erkeklerde de lara göz var tabi
Sürekli prenses gibi ilgi istiyor te kızı ama aynı karşılığı vermiyor
Erkekler daha egolu valla
Çoğu egoist çünkü kendini bir halt sanıyor
Ben çok guzelım çok mukemmelim dıyorlar ki
Sen de egoist kezbansın muhtemelen
Ben düzgünce sormuşum bu egoistlik nasıl oluyor diye beni bilmiyorsun etmiyorsun konuşma
Reddedildikleri için egoist diyorlar 🤪.
Her erkeğe cevap vermediğimiz için😂
Öyle değiller mi
sanane orspu
Yorumun iade ediliyormuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?