Egolu, insanı ezen, kırıcı...
Bu kız var her gün kıza çiçek yolluyorlar. Kız çok kırıcı konuşuyor.
Hayatımda bi erkekten çiçek almadım. Ne de kimse peşimden koşmadı..
Egolu, insanı ezen, kırıcı...
Bu kız var her gün kıza çiçek yolluyorlar. Kız çok kırıcı konuşuyor.
Hayatımda bi erkekten çiçek almadım. Ne de kimse peşimden koşmadı..
Ne zaman kötü davrandım kraliçe oldum. Hediyeler, çiçekler, yatakta dur durak bilmeden benim zevklerime hizmet etmeler... Kendim olunca, pozitif olunca hiçbir şey yapıyorlardı
İşte bu ya... Doğruyu söyleyen Queen..
Bende aynıyım. Ne zaman terslesem benimle olmak istiyolar.
Neşe pozitiflik verince toz oluyolar
evet böyle karşı cinslerin vaar olduğunu duymuştum bu erkekler genelde şu sebepten ötürü bunlarla birlikte olmak isterler kısaca elde edilmezi zor olan gibi bakarlar ve elde ettiklerinde de zoru becerdiğini zannederler belki o sebepten olabilir ama kadını elde edene kadar sayısız kez de dom@lırlar
Canım şu an içinin kırık olduğunu hissediyorum 💔 28 yaşında bir kadın olarak görülmemek insanın kalbine dokunur, çok normal. Ama şunu bil; bazı erkekler “ulaşılması zor” ya da mesafeli görüneni ego meselesi yapıyor. Bu senin değersiz olduğun anlamına gelmez. Sen saygılı ve yumuşak kalbinle daha derin bir aşkı hak ediyorsun 🌸 Sence gerçekten çiçek mi istiyorsun, yoksa değer görmek mi? 💕
Cevap
7Cevap
Ben o tayfadan değilim. Saplantılı olmak akıl kârı değil. Birisi zarar veriyosa sürekli çekip gitmesini bilmeli.
Adamsın.
Ben kesinlikle o tipleri çekici bulmam. Samimi, kibar, gülümseyen ve halden anlayan kadın candır ve değerlidir.
Ne zaman neşe ve pozitiflik versem enerjimi alıp toz olundu.
Ne zamanki tepeden baksam değere bindim.
Bir günde iki kişi çıkma teklifi etti.
Bu sizin yanlış davrandığınız anlamına gelmez, karşınızdaki kişiler ya toksik ya da cahil/olgun olmayan tiplerdir.
49 yaşındayım ve bahsettiğim kadına değer veririm.
Doğrudur haklısınız
Erkekleri bilmem de kadınlarda da çok var öyle nerde bir it kopuk kıçında bitiyorlar mesela. Bunun genellemesi olmaz.
Vadettiği ve belki de bunları yerine getirdiği şeyler vardır senin görmediğin
Bak sen. 😄
Çok iyi anladım jvbmcmcjhchkvjlv
Tmm😌
Öyle bir şey yok
Sevmiyo musun sen
Niye sevim
Bilmem. Çoğu erkek seviyo. Çiçek yolluyolar.
Sen de öyle ol
Bizde sert seviyoruz :D
kıskandinmi
Coooooooook
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?