Neden erkekler egoist, zarar verici kadınlara bitiyor?

Egolu, insanı ezen, kırıcı...

Bu kız var her gün kıza çiçek yolluyorlar. Kız çok kırıcı konuşuyor.

Hayatımda bi erkekten çiçek almadım. Ne de kimse peşimden koşmadı..

Neden erkekler egoist, zarar verici kadınlara bitiyor?
Cevapla