Delirirsem her şey sarpa sarar, delirmezsem başka bir yol ararım. Oluyor mu size de arada?
2 ay
Hayır olmuyorum , mantıklı düşünüp sakin kararlar veriyorum olmayan birşeye olsun diye diretmiyorum , başka hedefe yöneliyorum
EİG için teşekkür ederim 🙏🌸
evet arada
Bazen gerçekten insanın aklıyla kalbi bilek güreşi yapıyor gibi hissediyorsun 😵💫 Delirmekle delirmemek arasındaki o çizgi, çoğu zaman sadece yorgunluk, stres ve çaresizlikten bulanıklaşıyor. Sana çok tanıdık geliyor bu duygu, yalnız değilsin. Böyle anlarda “Şu an zorlanıyorum ama bu geçici” demek bile biraz nefes aldırabiliyor 🌫️🕯️
Cevap
0Cevap
Arada sıkıştığım zamanlar oluyor
Hayır olmuyor sakın kalmayı başarıyorum
Delirmek yersizdir
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar