Sürekli biriyle konuşma ihtiyacı hissediyorum?

Bu durumu yaşayan var mı? Biriyle konuşmaya başlıyorum sonra hoşlanıyorum, o karşılık vermiyor falan böyle kısır döngü.
Sürekli biriyle konuşma ihtiyacı hissediyorum?
Cevapla