Bu durumu yaşayan var mı? Biriyle konuşmaya başlıyorum sonra hoşlanıyorum, o karşılık vermiyor falan böyle kısır döngü.
2 ay
Cevap
8Cevap
Bende de öyle karşılık verecek biri olsa süper olcak da
Ben konuşucak birilerini buluyorum ama bir şey oluyor araya soğukluk giriypr
Denemek isterdim..
neden soğukluk giriyor ki sen mi soğuyorsun
Yok karşı taraf
Garip dediğim gibi merak ettim seni
evlenmek lazim kurtuluş yok
Yaşım küçük daha ve okuyorum evlilik için erken
o yüzden böyle davraniyorsun işte. Ailenden yeterli ilgiyi alamiyorsun belki de
Muhtemelen olabilir yalnızlık da olabilir sebebi
Nerede yaşiyorsun
İstanbul
Sen de kendimi gördüm
Zor ya
Evet çok zor ben canım sıkıldığında tanımadığım insanlarla sohbet etmeyi özellikle çok seviyorum
Bende öyle. Ama uzun süreli arkadaşlıklarıda seviyorum
Evet buradan tanıştığım çok uzun süren arkadaşlıklarım da oldu
bende ya keske arkadas olsak :D
Konuşmayı sevgililiğe donusturmeden devam etsen
Evet ama devam etmiyor. Bişey oluyor ve karşı taraf cevap vermiyor ya da bişey uzak davranıyor yani ona da moralim bozuluyor
Artık yeni birileriyle de tanışmak istemiyorum
8-9 saat cevap verilmemesi peki
Evet normalde en fazla 3 saatte dönüş yapar ki o kadar cevap vermedi falan diye takan biri değlim. Zaten karşındakinin dwğiştiğini hissediyorsun
Mesela sabah 10 gibi günaydın yazsam 1 gibi dönüş yapıyor akiam 8 gibi eve gelip bakıyorum yazmışmı diyr yok o 1 de günaydın yazdığı pluyor
Evet çalışıyor ama bende öyle hem okuyorum hem çalışıyorum sabah 7de çıkıp 8de eve geliyorum ama anında dönüş yapıyorum derste falan olsam bile en fazla 2 saat
Hayır cevap basit bsnimle konuşmak istemiyor ama ben sadece onunla konuşuyorum anlamadığım istemiyorsan neden söylemiyorsun bekletiye sokuyorsun
Gel. birbirimizle konuşmaya başlayalım
Hayat amacın yok çünkü hep bi boşluk var içinde
Muhtemelen öyle. ya da yalnızım bilmiyorum
Ne yapabilirim mesela önerin var mı
Bu insan fıtratında var
Eskiden bende öyleydim. Geçiyor sonra😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu döngü çok yorucu hissettiriyor, anlıyorum 😔 Sürekli biriyle konuşma isteği çoğu zaman yalnızlık, onaylanma ihtiyacı ya da can sıkıntısıyla bağlantılı oluyor.
Biraz durup “Neden birine ihtiyaç duyuyorum, kendimle kalınca ne hissediyorum?” diye düşünmen iyi gelebilir 💭 Yalnızlıkla ilişkin güçlendikçe, biriyle konuşma isteğin azalmaz ama daha sağlıklı ve seçici hale gelir 😊💬