
Tanıdığınız veya sanal arkadaşınız olabilir bunlar tabi ki...
Var mı böyle birı hayatınızda?

Beni anlayan insanlarla sürekli olmasa da konuşma ihtiyacı hissediyorum. Karşı tarafı çok sıkmamak gerek. Eve, öyle birileri var🙃
Hayır tabi ki. Sürekli birisiyle konuşmak benim için bir ihtiyaç ya da mecburiyet değil.
Evet hemen hemen her gün konuştuğum bir arkadaşım var. Tabi ki sanaldan kim olduğunu bilmediğim biri değil, reelden bir arkadaşım. Aynı sınıftayız ve şu an okul yok. :/
Çocukluk arkadaşlarımla ve kuzenlerimle grubumuz var sürekli irtibat halindeyiz birbirimizle özellikle kuzenlerimle olan grup çok güzel saatlerce güldüğümüz oluyo😂😂😂
Çevremde sürekli konuşlanabileceğim insanlar yok yani konuşacak olsam anca sanaldaki arkadaşlarımla konuşurum ama sürekli olmaz yani bazen ara verip arada başka şeylerle de meşgul olunmalı ki o çok konuştuğumuz kişi ile bir yerden sonra sıkılmayalım.
Cevap
47Cevap
İhtiyaç duymuyorum, bünyem yalnızlığa dayanıklı ama istisnai olmak üzere uçarı şeyler konusunda karşılıklı olarak "saçmalayıp" teorik fikirleri saygı ile paylaşabildiğim birileri olduğunda mutlu olurum.
Hayır hissetmiyorum. Konuşmak istediğim zaman yazarım. Halini hatırı sorarım.
Ben günün her saati konuşabilirim lakin yeni nesil bunu sevmiyor ah bizim neslimiz bizim zamanımız da bir arkadaşla sabahtan akşama kadar muhabbet edilirdi..
Sürekli konuşmak sıkıyor beni, ancak sevgilim falan olursa o zaman çok konuşurum, günlük yaşamımda da çok konuşkan biri değilim, pek içimden gelmez konuşmak, bir yararını da görmedim pek zaten.
duyuyorum evet. Sabahlara kadar sohbet edecek ordan burdan konuşup anlatacağım bir arkadaşım olsa. Şanal gerçek fark etmez
Evet. Konuşmayinca çok sıkılıyorum. Kendi kendime konuştuğum bile oluyor. Çünkü eskiden yalnızlık hissi yaşadım. Aga beee 😅
Yoo kimseyle konuşmasam da bir rahatsızlık duymuyorum ben
Hayır insanlar sürekli benimle konuşma ihtiyacı hissediyor.
Bazen arıyorum tabii evde tek ailede ve arkadaslarsan uzakta olunca
Mesajlasamayo pek sevmiyorum aslında sıkılıyorum ben
Boşlukta olduğum zamanlarda evet. Bazen yanlış ve en olmayacak insanlarla bile konuştuğum oluyor.
Yoo kimseye mesaj atmıyorum arkadaşlar yazarsa cevaplıyorum
Karşı cins ise hayır sürekli olarak. Sürekli değil ama konuştuğum birkaç arkadaşım var.
@Deepsiz dertleşmek iyi geliyor hergün konusuyoruz iyiki var arkadasim dostum benim
Tam tersi. Telefonla konuşmak bana yorucu geliyor. Muhabbetinde öz ve kısa olanını seviyorum😄
ben hep konuşurum biri olmasına ihtiyacim yok sjdhdh
Hayır öyle bir sorunum yok aksine yalnızlığı seviyorum
Hoşlandığım biriyse hep konuşmak isterim. Öyle biri yoksa kimseyle can atmam konuşmak için
Hissetmiyorum ama yanımda biri olmali sohbet etmeye
Bazen yalnızlığın dibine vurduğum oluyor ve konuşma isteği doğuyor ben de
Yoo , öyle boşluklarım yoktur 😃 Tek başınalığa uzun zaman önce alıştım.
Ayy evet yaa
Ne kadar zor bı durum aslında 😀
İnsan her zaman bulamıyor konuşacak insan
Bunalıyorum ben birileriyle mesajlasirken çoğu zaman görmezden gelip gec bakıyorum.
Kendimle konuşuyorum... Kendimi çok iyi dinliyorum... Beni benden iyi anlayan yok...
Konuşacak birşeyim yoksa öylesine konuşmam , mesaj atmam
Onunla konuşamadıgım için evet ya birilerinin derdini dinlemek istiyorum ya da dert anlatmak
Günlük mesajlaşma geleceğinden bizim nie haberimiz yoh asdfg😄
Kimseye ihtiyacım yok.
Hayır ama konuşmayı seviom :F
Ben mal tipsizim hayır
Cogu zaman yanliz olmak istiyorum.
Elim ayağım titriyo nolur biri mesaj atsın
Evet bazen ihtiyacım oluyor
Yalnızlık çekilir dert değil
psikolojik durumuma göre değişiyor
Hayır, böyle bir ihtiyaç içinde değilim 🌺
Öyle bir ihtiyacım hiç olmadı.
Hissetmiyorum sevdiğim insan yeter bana.
İnsan sevmiyorum ama konuşmaya ihtiyacım oluyor
Hayır, hissetmiyorum.
Arkadaşlarımla yazışıyorum
Hayır hatta hiç sevmem
Biri beni mi tarif etti 🙄
Hayır aslında bazen hiç konuşmak istemiyorum...
Arada ama çok hisstemem
Her gün görüştüğüm arkadaşlarım var tabi ki.
:D evet ben erkeksiz nefes alamam
Bazen hissediyorum
çok çok çok hissediyorum gel gör ki öyle birileri yok
Hayır. Hemen sıkılıyorum.
Yok ya bazen girmiyorum whatsapp a
Selam,
Evet var ☺️
Öyle birisi yokta hissediyorum
Evet yanlış bir şeyde yapıyorum bunun yüzünden.
Ne gibi yanlış bişey
@Akrep_Erkeği_ sevmediğim biriyle konuşup umut veriyorum
Anladım üzücü bir sey
Selam
O mertebeye de gelen olmadı. 😂
Zaman zaman, ama hemen sıkılıyorum
sürekli konuşma ihtiyacı duymuyorum
hayır o digerlerinin işi
hayır canım o ne saçma bir ihtiyaç
Devamlı konustugum arkadaslarim var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?