Burada girilen münakaşalar mesela bazen ölüm gibi uzuyor, o dakikada engelliyorum yanlış mı bilemedim neyse size de sorayım
2 ay
Burada girilen münakaşalar mesela bazen ölüm gibi uzuyor, o dakikada engelliyorum yanlış mı bilemedim neyse size de sorayım
bu düşünce farklılığından kaynaklanan bir şey, asılnda bu olmasa konuşulacak bişeyde kalmaz, fakat bunun "yıkıcı" değil "yapıcı"olması önemli, yani çoğu insan bir kaç cevap s onrası karşısındakini al-aşağı etmek istiyor, farklı fikir, düşünce yaklaşım gibi değerlendirip faydalanmak yerine.
Dediğin doğru ama dediğimi anlamadın. Şöyle söyleyim konuyla bağlantılı bir mevzuda tartışabiliriz sen haklı ben haklı mesele bu değil. Birine tavsiye veren bir cevap yazdığımı farz et altına taciz içerikli bir mesaj yazıyor veya konuyla alakası olmayan bir şeyler bende uzatmamak için yazmıyorum veya uzatmamasını söylüyorum yine de devam ediyor sürekli bildirim düşüyor o durumda kimseyi alttan alamam. Ama dediğin şekilde mevzuyla bağlantılı bir tartışma durumu varsa karşıdakiyle uzun uzadıya tarafsız konuşabilirim benim işim bu tartışma denemeleri de yazıyorum bu konuda çekincem yok
soru sorana tavsiye veren bir cvp yazdığında başka bir kişi senin cevabının altına "taciz" ya da senin taciz olarak yorumladığın bir cvp yazmışsa, bu sorudan bağımsız bir kadın/kız ile cinsellik veya buna benzer bir şey konuşmak istedğini gösterir, yani konudan/sorudan tamamen bağımsız buna odaklıdır, (soruyu okumamıştır bile) böyle bir durumda ne yapmalısın? böyle bir durumda ona "bana yazma" demen aslında "bana yaz" demen anlamına gelir, ceabı silebilirsin bildirim gelmez, o kişiyi engellersen bildirim gelirmi bilmiyorum sanırım gelmez, tabi asıl soru şu; konudan , sorudan bağımsız bu insanlar neden böyle düşünüyorlar? bu konuşulabilir mesela, ama kimse bunu konuşmak istemez ve herkesin kendisi gibi düşünmesini ister (sende böylesindir) ama yaşam insanlarda farklı ihtiyaçlar yaratır, insanlar sadece kendi ihtiyaçlarına odaklanır, bu sende de böyledir başkasında da, cinsellik ihtiyacı olan (maslow ihtiyaçlar hiyerarşisi) tüm diğer ihtiyaçları görmezden gelir (yemek, su içmek hariç) zira en temel ihtiyaçtır, ama kadın şöyle düşünür; ben bu ihtiyacımı gideriyorum, demek o da gideriyordur (bu sadece bir ihtimal) işte bu ihtimal kadını öfkelendirir, zira tek bir ihtimal yani "kendisi gibi bir yaşamı olduğu" üzerinden düşünür karşısındakini. başka bir şey erkeklerin cinselliğe yaklaşımı ile , kadınların ciddi deercede farklılık gösterir ve çoğu zaman bu farklılık , kadınların cinselilğe çok kolay ulaşması, erkeklerin çok zor ulaşması insan zihninin kurgusu olduğu gerçeğidir, yani kadınların cinsellik istemiyoru tavırları aslında çok cinsel olarak arzulanmasından kaynaklanır, peki bu kırılma nasıl oldu? yani erkeklerin aşırı cinsel isteği , kadınların aşırı bundan çekinme isteği doğal mı? hayır bu doğal değil, kadınlar erkeğin aşırı cinsel isteğini maalesef zihinsel olarak ele alıp bunun üzerinde iş lem yaptı (bunu bilinçsiz yapıyorsunuz) ve bu kadar ilgi varsa ben kendimi geri çekerim. gibi doğallık dışı bir durum yarattı. neyse uzatmamayım.
Cevap için teşekkürler yorumu direkt kaldıramıyoruz öncelikle şikayet etsem de bazen kaldırılmıyor bu yüzden doğal olarak engel yoluna başvurmalıyım. İkinci olarak neden sorusuna profilimdeki resim sebep oluyor demek istiyorsan kadınların en az bir erkek kadar istediği gibi giyinebileceğini düşünüyorum ki öyle cinsellik uyandıracak bir durum da yok tavrım da yok. Olsa da hatta ileri gideyim burada olacak olsa da beni hiçbir şekilde tanımayıp ne istediğimi veya kim olduğumu bilmeyen bir insanın haddine değil. Özelden karşılıklı olarak rıza çerçevesinde ancak ileri gidebilir ki bu en uç örneğim, tercih etmiyorum. Şahısın tercih etmesi de onun kişisel tercihi yargıladığım nokta yok doğal olarak sinir olduğum nokta yaklaşım bunu bir kadın da yapmamalı
pp ne bakmamıştım orada kıyafetten çok "parmak arası" ciddi sorun bence, yani "taciz" dediğn şey bundan kaynaklı olabilir, bu bana göre erkeğe "tepki" (yanıldığmı sanmıyorum) ama böyle bir şey senin reelde karşılaştığın erkeği "tek tip" görmenle ilgili olabilir, bu kesinlikle doğru değil, peki ne? buradaki erkek senin düşündüğünde çok farklı bence, yani senin gerçek yaşamda tanıştığın, karşılaştığın, konuştuğun , tanıdığın erkek tipini bile değerlendirmen yakınen tanıdığın , ilişki yaşadığın erkeklerden hareketle olabilir, ama şöyle bir yanılgı var; bu tip erkek yani kadınlarla (modern tip) ilişki kuranlar seks deneyimi çok fazla olan tipler, bu tip bir erkek burada gelip seni çokta taciz etmez, (buna gerek duymaz) böyle bir taciz sanal ortamda erkeğin asla kontrol edemeyeceği, hakaretlere , aşağılamalara neden olur, bahsettiğim erkek tipi bunu asla yapmaz, o zaman ne? çoğunlukla burada taciz dedğin, konuyla alakasız dediğin erkekler, cinsel açlık yaşıyordur, ve bunu tamamen onursuz, yalvaracak şekilde yaptığında daha çok kadınlardan aşağılama görürler, bunu bildiklerinden kadınları rahatsız edecek sözler ile birlikte (acaba olur mu) karışık birşeyler yazdıklarını düşünüyorum. yani aslında umut yok, ama yinede bir olta atalım.. kadın için düşünürsek; bir çok kadın cinsellik yaşayıp , aldatılmak, terk edilmek vb durumların intikamını sosyal ortamlardaki erkeklerden alıyor ve bunu düşünmeden , bilinçsizce yapıyor, maalesef cinsellikten mahrum kalmış (bu çok komplex şekilde olabilir) erkekler kadınların bu "ihtiyacını" karşılıyor, yani kadın birilerine ezilirken, hiç cinsellik vermediği birilerinde bu ezikliğini atıyor, bu "etik mi?" değil! peki kimsenin yani kadınların umrundamı? değil.. peki bu erkekler kadınlara hiç yaklaşmasalar bu mümkün mü? bence değil, cinsel olarak açlar.. o zaman buna kader olmasada "kader" diyelim.
Dediğin gibi kadınlar olsa da toplumun bir kesimi böyle düşünüyor diye hepsini aynı kefeye koymak da ne kadar doğru? El hareketi bir anlam ifade etmiyor daha önce de trol bir hesabım ve bir çok arkadaşım vardı burada yani benim meselem bu değilse neden bende o gruba dahil olmak zorunda kalıyorum? Gururumu okşamak için veya intikam için şu mecrayı kullanacak seviyede değilim olanları da görüyorum ve kınıyorum. Tam olarak ne tavsiye edersin merak ediyorum benim fikrimce zaten bu zihniyetteki insanların ben engelledim o engelledi derdi olmaz arayış dümdüz bunun üzerine ve sürüyle dediğin kategori ihtiyacını karşılar. Tutup mrsquest beni engelledi hü hü hü diye ağlamayağına göre 😀neden tahammül seviyemin olmamasını doğru bulmadığına bir türlü anlam veremiyorum üstelik vehametinde farkındasın
geldiğin nokta ve bir çok kadının geldiği nokta ; "duyarsızlaşma" evt maalesef bu noktaya geliniyor. yani sen erkeği anlamak istemiyorsun, erkek seni anlamak istemiyor. aslında bu gerçek yaşamda da pek farklı değil bence evt yaşanan ilişkiler bile böyle olmasada buna yakın, herkes kendi "alacağı" ile ilgileniyor ilişkilerde. peki bu böyle olursa insanlar yaşama nasıl bakar? bu konuyu daha da uzatır.. senin el hareketi bir anlam ifade etmiyor.. dediğin noktada bu yinede bir şey ifade eder, çoğu kadın/kız neredeyse erkeği çok fazla tahrik edecek (prnografik) olmasada buna yakın ppler yapıyor, tabi aslında ilüzyon şu, direkt prnografik bir foto koyamazsın sistem bunu engeller, bu tıpkı küfür etmekten daha ağır bir iltifat gibi çalışır (zeki insan insana böyle küfür eder) öye bir pp koyar ki kadın, ben prnocuyum der, ama sistem ve buradaki yönetim alt mesajı bilir, ama görünürde bunu prnografik bir görsel olarak tanımlamakta zorlanır (zekanin kalleştiğidir bu, hem sistem , hem bunu yapan gurur duyar) ve görsel kaldırılmaz, ama alt mesajı buradaki erkekler alır, seninde "parmak arasının bir anlamı yok" söylemin tam buna karşılık gelir. yani görünürde evt yok denebilir ama gerçekte var mı? evet var, bunu sende biliyorsun. insanlar bu şekilde söyledğim gibi küfür etmeden en ağır küfürleri iltifatla ederler birbirlerine, ruhu parçalayan ilişkilerde aslında karşındakine hiçbir şey yapmamışsındır. aslında senin yaptığın tahammül seviyen varsa bu zihninin tam oryantal olamadığını ve iğrençleşemediğini! gösterebilir. bunu başardığında neler yapabileceğini tahmin bile edemezsin
Kimse kimseye tahumel etmek zorunda değildir tabi ama burası bir. soru sorup cevaplama platformu bir konu hakinda uzunca yorum yapması rahatsız ediyorsa sende bir sıkıntı olabilir
Tabiki haklısın kişiden kişiye ve üslubuna verdiği cevaplara bağlı olarak değişir
Ben kendi tahammül seviyeme 10 üzerinden 7 veririm sanırım 😊 Herkese sonsuz sabır göstermek zorunda değilsin, özellikle de saygısızlaşılıyorsa. Tartışma uzuyor, seni geriyorsa engellemek gayet sağlıklı bir sınır koyma şekli 🚫 Bence yanlış değil, tam tersi kendini koruma yöntemin. Yeter ki herkesi toptan silmeye başlamadan önce bir kez derin nefes alıp değerlendirmeyi unutma 💬
Cevap
10Cevap
0 puan
Mantıklı konuşanlara da tahammül edemiyorum bu sıralar. Beni rahat bırakın, azıcık kafa dinleyeyim.
10 puan veririm. Dünyanın en gamsız insanıyım kimin ne yaptığı umrumda değil
En dipte tahammül edemiyorum
İnsanına bağlı
3 falan ya o da sevdiğim insanlara
-100000/10 falan insanlara tahammülüm kalmadi
10 üzerinden en fazla 1
Eskiden 7-8 di şimdi 2-3 filan ama kişiye göre değişiyor
0,1 kanka
Sana tahammul ettiğimden hahaha şaka şaka
Sen çok mükemmelsin kanka sohbetin
Sağol
4 veya 5 olabilir en fazla.
7 diyebilirim
Sifir
Sıfır veririm
O pp ne lan😅
Hiççççç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?