Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Gizli Üye(25-29)2 ayChatgpt gibi konuşurum buyur
05 Yorumla
Soran2 ayÇok teşekkür ederim anlatayım
Soran2 ayİki yıl önce koçluk aldım, başlangıçta iyiydi. Sonra bana “Kürt olmaktansa Türk olmak daha iyi çünkü burası Türkiye” dedi. Mesaj silmiştim, bana “Ne sildin aşkım?” dedi. Kaygı bozukluğum için görüşmede “İlerde bir yuvan olacak, hayatına bir erkek girecek, ona da mı bunu yapacaksın?”, “Neden evlenmeyi düşünmüyorsun?”, “Arkadaşların kız mı erkek mi?” sorularını sordu ve “Beni sadece koçun olarak değil arkadaşın olarak da gör” dedi. Duygularımı açtım, o “Böyle duygular besliyor olman gayet doğal ama ben profesyonel devam etmek zorundayım” dedi. Para ve tartışmalar yüzünden kuruculara şikayet ettim, o “Kalbini kırmak istemiyorum ama her defasında bunu söylüyorsun, senden etkilenmedim, karşılık kılmadım, üzgünüm… sadece evet hayır diyebilirsin, açıklama yaparsan biter” dedi.
Daha sonra “Merve senin bana karşı hissettirdiklerin sıkıntı değil, bu işlerin karmaşık olmasının sebebi senin ikili oynaman, yalan söylemen, gereksiz şikayet etmen ve bana hakaretler savurmandı. Bu yaptıkların benim için hayra vesile oldu, kendi oluşumumu kurdum ve emin ol ki senin saçma tutumların ile oldu, kalkıp benden bir şey bekleme. Senin total hatalarını telafi etmen gerekiyor, önce sen. Şimdi hatalarını kabul etmeyeceksin” dedi.
Numaramı sildim, engel attım, Instagram’dan yazdım, cevap yoktu. Aralık’ta sevgilisiyle fotoğrafını koydu, üç gün sonra kaldırdı, iki hafta sonra tekrar açtı, sonra kendi fotoğrafını koydu, sonra kaldırdı ve dondurdu; üç ay boyunca açıp kapattı.
Soran2 ayO süreçten sonra daha iyi oldum ama baktım bu sefer kız hesabını kapatmış ve bilmiyorum sanki ondan dolayı ve görünce yine eski duyguları yaşadım ve çok üzüldüm
Cevap sahibi2 aybu kişi sınırlarını ihlal etmiş seni duygusal olarak karıştırmış ve sonra da suçu sana atmış anlattıklarından anlaşılan sen değil o profesyonel davranmamış kendini suçlama iyi ki uzaklaşmışsın
bu anlattığın şey tamamen sınır ihlali ve manipülasyon senlik bir durum yok iyi ki çıkmışsın o süreçten
bunu yaşamak gerçekten zor olmalı seni önce yakınlaştırıp sonra geri itmesi çok kafa karıştırıcı ama burada hata sende değil bunu yapan kişide iyi ki kendini koruyup uzaklaşmışsın
Soran2 aySadece canımı acıtan Başka biriyle çekindiği fotoğrafı profil yapmıştı Aralık'ta şimdi karşılıklı olarak hesap kapatıp açıyorlar ve çok değersiz hissettirdi
2 ayAnlat bana
019 Yorumla
Soran2 ayİki yıl önce koçluk aldım, başlangıçta iyiydi. Sonra bana “Kürt olmaktansa Türk olmak daha iyi çünkü burası Türkiye” dedi. Mesaj silmiştim, bana “Ne sildin aşkım?” dedi. Kaygı bozukluğum için görüşmede “İlerde bir yuvan olacak, hayatına bir erkek girecek, ona da mı bunu yapacaksın?”, “Neden evlenmeyi düşünmüyorsun?”, “Arkadaşların kız mı erkek mi?” sorularını sordu ve “Beni sadece koçun olarak değil arkadaşın olarak da gör” dedi. Duygularımı açtım, o “Böyle duygular besliyor olman gayet doğal ama ben profesyonel devam etmek zorundayım” dedi. Para ve tartışmalar yüzünden kuruculara şikayet ettim, o “Kalbini kırmak istemiyorum ama her defasında bunu söylüyorsun, senden etkilenmedim, karşılık kılmadım, üzgünüm… sadece evet hayır diyebilirsin, açıklama yaparsan biter” dedi.
Daha sonra “Merve senin bana karşı hissettirdiklerin sıkıntı değil, bu işlerin karmaşık olmasının sebebi senin ikili oynaman, yalan söylemen, gereksiz şikayet etmen ve bana hakaretler savurmandı. Bu yaptıkların benim için hayra vesile oldu, kendi oluşumumu kurdum ve emin ol ki senin saçma tutumların ile oldu, kalkıp benden bir şey bekleme. Senin total hatalarını telafi etmen gerekiyor, önce sen. Şimdi hatalarını kabul etmeyeceksin” dedi.
Numaramı sildim, engel attım, Instagram’dan yazdım, cevap yoktu. Aralık’ta sevgilisiyle fotoğrafını koydu, üç gün sonra kaldırdı, iki hafta sonra tekrar açtı, sonra kendi fotoğrafını koydu, sonra kaldırdı ve dondurdu; üç ay boyunca açıp kapattı.
Soran2 ayO süreçten sonra daha iyi oldum ama baktım bu sefer kız hesabını kapatmış ve bilmiyorum sanki ondan dolayı ve görünce yine eski duyguları yaşadım ve çok üzüldüm
- 2 ay
Adiliik yapmış
Soran2 ayOn ay boyunca görüldü attı bana hep numaramı sil diyordum silmiyordu Ağustos ayında sildi yazdım ona baya geri kaydetti sonra kendimi engellettirdim sonra dokuz ay boyunca durumlarıma baktı
Eylül ayında engel attı üç hafta sonra Instagram engelini açtı yazmadım mesaj kısmını kapattı sonra fake hesaptan yazdım mesaj kısmını kapattı sonra tekrar yazdım ses yoktu Ekim'de yazmayı bıraktım Aralık'ta fotoğraf koydu- 2 ay
Faşist ve narsist kişiler böyle zaten
Soran2 ayçok değersiz hissettirdi ve başkasıyla görünce hayal kırıklığına uğradım
- 2 ay
Bunlar böyle kişiler karakter yoksulları
Soran2 ayKendisi Maraşlı
- 2 ay
Ama sizde hakediyorsunuz biraz bunları
Soran2 ayBenden üç yaş büyük tıp okuyor eğitim koçumdu ama sözde
- 2 ay
Adiliğin ırkı olmaz ki
Soran2 ayNeden
- 2 ay
Dürüst seven kişileri de seviyorsunuz çünkü olan bizlere oluyor kazanan böyle adi köpekler
Soran2 ayNeden hak ettiğimi düşünüyorsunuz
Soran2 ayBu yüzden mi hak ediyorum
- 2 ay
Sadece sen değil tüm kızlar böyle
Soran2 ayisteyerek bağlanmadim ona hem koçumdu ayrıca nasıl bu hâle getirdi bilmiyorum
onun hak etmediğini biliyorum- 2 ay
Evet
- 2 ay
Narsistler yapar çünkü
sole
02 Yorumla
Soran2 ayO süreçten sonra daha iyi oldum ama baktım bu sefer kız hesabını kapatmış ve bilmiyorum sanki ondan dolayı ve görünce yine eski duyguları yaşadım ve çok üzüldüm
Soran2 ayİki yıl önce koçluk aldım, başlangıçta iyiydi. Sonra bana “Kürt olmaktansa Türk olmak daha iyi çünkü burası Türkiye” dedi. Mesaj silmiştim, bana “Ne sildin aşkım?” dedi. Kaygı bozukluğum için görüşmede “İlerde bir yuvan olacak, hayatına bir erkek girecek, ona da mı bunu yapacaksın?”, “Neden evlenmeyi düşünmüyorsun?”, “Arkadaşların kız mı erkek mi?” sorularını sordu ve “Beni sadece koçun olarak değil arkadaşın olarak da gör” dedi. Duygularımı açtım, o “Böyle duygular besliyor olman gayet doğal ama ben profesyonel devam etmek zorundayım” dedi. Para ve tartışmalar yüzünden kuruculara şikayet ettim, o “Kalbini kırmak istemiyorum ama her defasında bunu söylüyorsun, senden etkilenmedim, karşılık kılmadım, üzgünüm… sadece evet hayır diyebilirsin, açıklama yaparsan biter” dedi.
Daha sonra “Merve senin bana karşı hissettirdiklerin sıkıntı değil, bu işlerin karmaşık olmasının sebebi senin ikili oynaman, yalan söylemen, gereksiz şikayet etmen ve bana hakaretler savurmandı. Bu yaptıkların benim için hayra vesile oldu, kendi oluşumumu kurdum ve emin ol ki senin saçma tutumların ile oldu, kalkıp benden bir şey bekleme. Senin total hatalarını telafi etmen gerekiyor, önce sen. Şimdi hatalarını kabul etmeyeceksin” dedi.
Numaramı sildim, engel attım, Instagram’dan yazdım, cevap yoktu. Aralık’ta sevgilisiyle fotoğrafını koydu, üç gün sonra kaldırdı, iki hafta sonra tekrar açtı, sonra kendi fotoğrafını koydu, sonra kaldırdı ve dondurdu; üç ay boyunca açıp kapattı.
2 ayTabiki dinliyorum
013 Yorumla
Soran2 ayO süreçten sonra daha iyi oldum ama baktım bu sefer kız hesabını kapatmış ve bilmiyorum sanki ondan dolayı ve görünce yine eski duyguları yaşadım ve çok üzüldüm
Soran2 ayİki yıl önce koçluk aldım, başlangıçta iyiydi. Sonra bana “Kürt olmaktansa Türk olmak daha iyi çünkü burası Türkiye” dedi. Mesaj silmiştim, bana “Ne sildin aşkım?” dedi. Kaygı bozukluğum için görüşmede “İlerde bir yuvan olacak, hayatına bir erkek girecek, ona da mı bunu yapacaksın?”, “Neden evlenmeyi düşünmüyorsun?”, “Arkadaşların kız mı erkek mi?” sorularını sordu ve “Beni sadece koçun olarak değil arkadaşın olarak da gör” dedi. Duygularımı açtım, o “Böyle duygular besliyor olman gayet doğal ama ben profesyonel devam etmek zorundayım” dedi. Para ve tartışmalar yüzünden kuruculara şikayet ettim, o “Kalbini kırmak istemiyorum ama her defasında bunu söylüyorsun, senden etkilenmedim, karşılık kılmadım, üzgünüm… sadece evet hayır diyebilirsin, açıklama yaparsan biter” dedi.
Daha sonra “Merve senin bana karşı hissettirdiklerin sıkıntı değil, bu işlerin karmaşık olmasının sebebi senin ikili oynaman, yalan söylemen, gereksiz şikayet etmen ve bana hakaretler savurmandı. Bu yaptıkların benim için hayra vesile oldu, kendi oluşumumu kurdum ve emin ol ki senin saçma tutumların ile oldu, kalkıp benden bir şey bekleme. Senin total hatalarını telafi etmen gerekiyor, önce sen. Şimdi hatalarını kabul etmeyeceksin” dedi.
Numaramı sildim, engel attım, Instagram’dan yazdım, cevap yoktu. Aralık’ta sevgilisiyle fotoğrafını koydu, üç gün sonra kaldırdı, iki hafta sonra tekrar açtı, sonra kendi fotoğrafını koydu, sonra kaldırdı ve dondurdu; üç ay boyunca açıp kapattı.- 2 ay
Cidden üzücü durummus kötü olmuş
Soran2 ayO kişi hakkında ne düşünüyorsunuz
- 2 ay
Olgunlaşmış daha bence
Soran2 ayAnlamadım
- 2 ay
Kendi kaybetmiş kısacası
Soran2 aySizce ne yapmaya çalıştı bana
- 2 ay
Sıcak soğuk yapmış kendine aşık ettirmek için
Soran2 aykafamı çok karıştırdı hep belirsizlik vardı ve görünce hayal kırıklığına uğradım başkasıyla nasıl ve ne ara hemen mi dedim
Soran2 ayOn ay boyunca görüldü attı bana hep numaramı sil diyordum silmiyordu Ağustos ayında sildi yazdım ona baya geri kaydetti sonra kendimi engellettirdim sonra dokuz ay boyunca durumlarıma baktı
Eylül ayında engel attı üç hafta sonra Instagram engelini açtı yazmadım mesaj kısmını kapattı sonra fake hesaptan yazdım mesaj kısmını kapattı sonra tekrar yazdım ses yoktu Ekim'de yazmayı bıraktım Aralık'ta fotoğraf koydu- 2 ay
Bence daha elleme ve soğuk yapp o sana geri döner illaki
Soran2 ayöncelikle teşekkür ederim fikirleriniz için gerçekten o ne yapmaya çalıştı
bu konu hakkında son kez sormak istiyorum
Ayrıca özür dilerim
Anlat
07 Yorumla
Soran2 ayİki yıl önce koçluk aldım, başlangıçta iyiydi. Sonra bana “Kürt olmaktansa Türk olmak daha iyi çünkü burası Türkiye” dedi. Mesaj silmiştim, bana “Ne sildin aşkım?” dedi. Kaygı bozukluğum için görüşmede “İlerde bir yuvan olacak, hayatına bir erkek girecek, ona da mı bunu yapacaksın?”, “Neden evlenmeyi düşünmüyorsun?”, “Arkadaşların kız mı erkek mi?” sorularını sordu ve “Beni sadece koçun olarak değil arkadaşın olarak da gör” dedi. Duygularımı açtım, o “Böyle duygular besliyor olman gayet doğal ama ben profesyonel devam etmek zorundayım” dedi. Para ve tartışmalar yüzünden kuruculara şikayet ettim, o “Kalbini kırmak istemiyorum ama her defasında bunu söylüyorsun, senden etkilenmedim, karşılık kılmadım, üzgünüm… sadece evet hayır diyebilirsin, açıklama yaparsan biter” dedi.
Daha sonra “Merve senin bana karşı hissettirdiklerin sıkıntı değil, bu işlerin karmaşık olmasının sebebi senin ikili oynaman, yalan söylemen, gereksiz şikayet etmen ve bana hakaretler savurmandı. Bu yaptıkların benim için hayra vesile oldu, kendi oluşumumu kurdum ve emin ol ki senin saçma tutumların ile oldu, kalkıp benden bir şey bekleme. Senin total hatalarını telafi etmen gerekiyor, önce sen. Şimdi hatalarını kabul etmeyeceksin” dedi.
Numaramı sildim, engel attım, Instagram’dan yazdım, cevap yoktu. Aralık’ta sevgilisiyle fotoğrafını koydu, üç gün sonra kaldırdı, iki hafta sonra tekrar açtı, sonra kendi fotoğrafını koydu, sonra kaldırdı ve dondurdu; üç ay boyunca açıp kapattı.
Soran2 ayO süreçten sonra daha iyi oldum ama baktım bu sefer kız hesabını kapatmış ve bilmiyorum sanki ondan dolayı ve görünce yine eski duyguları yaşadım ve çok üzüldüm
Soran2 ayOn ay boyunca görüldü attı bana hep numaramı sil diyordum silmiyordu Ağustos ayında sildi yazdım ona baya geri kaydetti sonra kendimi engellettirdim sonra dokuz ay boyunca durumlarıma baktı
Eylül ayında engel attı üç hafta sonra Instagram engelini açtı yazmadım mesaj kısmını kapattı sonra fake hesaptan yazdım mesaj kısmını kapattı sonra tekrar yazdım ses yoktu Ekim'de yazmayı bıraktım Aralık'ta fotoğraf koydu
Soran2 ayNe düşünüyorsunuz onun hakkında
- Kişilik & Karakter konusunda 319 cevap paylaştı.
2 ayOlur
015 Yorumla
Soran2 ayTeşekkür ederim
Soran2 ayİki yıl önce koçluk aldım, başlangıçta iyiydi. Sonra bana “Kürt olmaktansa Türk olmak daha iyi çünkü burası Türkiye” dedi. Mesaj silmiştim, bana “Ne sildin aşkım?” dedi. Kaygı bozukluğum için görüşmede “İlerde bir yuvan olacak, hayatına bir erkek girecek, ona da mı bunu yapacaksın?”, “Neden evlenmeyi düşünmüyorsun?”, “Arkadaşların kız mı erkek mi?” sorularını sordu ve “Beni sadece koçun olarak değil arkadaşın olarak da gör” dedi. Duygularımı açtım, o “Böyle duygular besliyor olman gayet doğal ama ben profesyonel devam etmek zorundayım” dedi. Para ve tartışmalar yüzünden kuruculara şikayet ettim, o “Kalbini kırmak istemiyorum ama her defasında bunu söylüyorsun, senden etkilenmedim, karşılık kılmadım, üzgünüm… sadece evet hayır diyebilirsin, açıklama yaparsan biter” dedi.
Daha sonra “Merve senin bana karşı hissettirdiklerin sıkıntı değil, bu işlerin karmaşık olmasının sebebi senin ikili oynaman, yalan söylemen, gereksiz şikayet etmen ve bana hakaretler savurmandı. Bu yaptıkların benim için hayra vesile oldu, kendi oluşumumu kurdum ve emin ol ki senin saçma tutumların ile oldu, kalkıp benden bir şey bekleme. Senin total hatalarını telafi etmen gerekiyor, önce sen. Şimdi hatalarını kabul etmeyeceksin” dedi.
Numaramı sildim, engel attım, Instagram’dan yazdım, cevap yoktu. Aralık’ta sevgilisiyle fotoğrafını koydu, üç gün sonra kaldırdı, iki hafta sonra tekrar açtı, sonra kendi fotoğrafını koydu, sonra kaldırdı ve dondurdu; üç ay boyunca açıp kapattı.
Soran2 ayO süreçten sonra daha iyi oldum ama baktım bu sefer kız hesabını kapatmış ve bilmiyorum sanki ondan dolayı ve görünce yine eski duyguları yaşadım ve çok üzüldüm
- 2 ay
Koç un erkek mi kız mıydı
Soran2 ayErkek duygusal bağ hisettim süreçte metinden anlaşılıyor aslında benden üç yaş büyük tıp okuyor
- 2 ay
Onu seviyor musun peki
Soran2 aySeviyorum demekten korkuyorum çünkü yoksa o davranışları görünce sosyal medya da yine kötüye gider durumum
- 2 ay
Unut o zaman yapacak bişey yok
Soran2 ayNe düşünüyorsunuz o kişi hakkında
- 2 ay
Seni bilerek kendine bağlamış ve sonuç seni istediği zaman kullanacak oda kesin uzak dur unut tavsiyem
Soran2 aybaşka biriyle profil yapmıştı üzerine şu an da karşılıklı hesap açıp kapatıyorlar ve çok üzüyor bu durum beni
- 2 ay
Böyle devam edersen çok üzülürsün
Soran2 ayNe yapmalıyım
Soran2 ayçok değersiz hissettirdi
- 2 ay
Unut sil engelle
Tabi anlat bakalım
02 Yorumla
Soran2 ayİki yıl önce koçluk aldım, başlangıçta iyiydi. Sonra bana “Kürt olmaktansa Türk olmak daha iyi çünkü burası Türkiye” dedi. Mesaj silmiştim, bana “Ne sildin aşkım?” dedi. Kaygı bozukluğum için görüşmede “İlerde bir yuvan olacak, hayatına bir erkek girecek, ona da mı bunu yapacaksın?”, “Neden evlenmeyi düşünmüyorsun?”, “Arkadaşların kız mı erkek mi?” sorularını sordu ve “Beni sadece koçun olarak değil arkadaşın olarak da gör” dedi. Duygularımı açtım, o “Böyle duygular besliyor olman gayet doğal ama ben profesyonel devam etmek zorundayım” dedi. Para ve tartışmalar yüzünden kuruculara şikayet ettim, o “Kalbini kırmak istemiyorum ama her defasında bunu söylüyorsun, senden etkilenmedim, karşılık kılmadım, üzgünüm… sadece evet hayır diyebilirsin, açıklama yaparsan biter” dedi.
Daha sonra “Merve senin bana karşı hissettirdiklerin sıkıntı değil, bu işlerin karmaşık olmasının sebebi senin ikili oynaman, yalan söylemen, gereksiz şikayet etmen ve bana hakaretler savurmandı. Bu yaptıkların benim için hayra vesile oldu, kendi oluşumumu kurdum ve emin ol ki senin saçma tutumların ile oldu, kalkıp benden bir şey bekleme. Senin total hatalarını telafi etmen gerekiyor, önce sen. Şimdi hatalarını kabul etmeyeceksin” dedi.
Numaramı sildim, engel attım, Instagram’dan yazdım, cevap yoktu. Aralık’ta sevgilisiyle fotoğrafını koydu, üç gün sonra kaldırdı, iki hafta sonra tekrar açtı, sonra kendi fotoğrafını koydu, sonra kaldırdı ve dondurdu; üç ay boyunca açıp kapattı.
Soran2 ayO süreçten sonra daha iyi oldum ama baktım bu sefer kız hesabını kapatmış ve bilmiyorum sanki ondan dolayı ve görünce yine eski duyguları yaşadım ve çok üzüldüm
2 ayNedirki
02 Yorumla
Soran2 ayO süreçten sonra daha iyi oldum ama baktım bu sefer kız hesabını kapatmış ve bilmiyorum sanki ondan dolayı ve görünce yine eski duyguları yaşadım ve çok üzüldüm
Soran2 ayİki yıl önce koçluk aldım, başlangıçta iyiydi. Sonra bana “Kürt olmaktansa Türk olmak daha iyi çünkü burası Türkiye” dedi. Mesaj silmiştim, bana “Ne sildin aşkım?” dedi. Kaygı bozukluğum için görüşmede “İlerde bir yuvan olacak, hayatına bir erkek girecek, ona da mı bunu yapacaksın?”, “Neden evlenmeyi düşünmüyorsun?”, “Arkadaşların kız mı erkek mi?” sorularını sordu ve “Beni sadece koçun olarak değil arkadaşın olarak da gör” dedi. Duygularımı açtım, o “Böyle duygular besliyor olman gayet doğal ama ben profesyonel devam etmek zorundayım” dedi. Para ve tartışmalar yüzünden kuruculara şikayet ettim, o “Kalbini kırmak istemiyorum ama her defasında bunu söylüyorsun, senden etkilenmedim, karşılık kılmadım, üzgünüm… sadece evet hayır diyebilirsin, açıklama yaparsan biter” dedi.
Daha sonra “Merve senin bana karşı hissettirdiklerin sıkıntı değil, bu işlerin karmaşık olmasının sebebi senin ikili oynaman, yalan söylemen, gereksiz şikayet etmen ve bana hakaretler savurmandı. Bu yaptıkların benim için hayra vesile oldu, kendi oluşumumu kurdum ve emin ol ki senin saçma tutumların ile oldu, kalkıp benden bir şey bekleme. Senin total hatalarını telafi etmen gerekiyor, önce sen. Şimdi hatalarını kabul etmeyeceksin” dedi.
Numaramı sildim, engel attım, Instagram’dan yazdım, cevap yoktu. Aralık’ta sevgilisiyle fotoğrafını koydu, üç gün sonra kaldırdı, iki hafta sonra tekrar açtı, sonra kendi fotoğrafını koydu, sonra kaldırdı ve dondurdu; üç ay boyunca açıp kapattı.
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İstediğin kadar anlatabilirsin, ben buradayım 🕊️ Çok üzgün olduğunu söylemen bile aslında iyi bir başlangıç, çünkü çoğu insan duygusunu bile adlandıramıyor. İçinden ne geliyorsa, karışık da olsa yaz. Yargılamadan, sakince okuyup sana göre yorum yaparım. Şu an yalnız hissediyorsan bile, bu duygunun içinde sıkışıp kalmak zorunda değilsin 🌙💬
İki yıl önce koçluk aldım, başlangıçta iyiydi. Sonra bana “Kürt olmaktansa Türk olmak daha iyi çünkü burası Türkiye” dedi. Mesaj silmiştim, bana “Ne sildin aşkım?” dedi. Kaygı bozukluğum için görüşmede “İlerde bir yuvan olacak, hayatına bir erkek girecek, ona da mı bunu yapacaksın?”, “Neden evlenmeyi düşünmüyorsun?”, “Arkadaşların kız mı erkek mi?” sorularını sordu ve “Beni sadece koçun olarak değil arkadaşın olarak da gör” dedi. Duygularımı açtım, o “Böyle duygular besliyor olman gayet doğal ama ben profesyonel devam etmek zorundayım” dedi. Para ve tartışmalar yüzünden kuruculara şikayet ettim, o “Kalbini kırmak istemiyorum ama her defasında bunu söylüyorsun, senden etkilenmedim, karşılık kılmadım, üzgünüm… sadece evet hayır diyebilirsin, açıklama yaparsan biter” dedi.
Daha sonra “Merve senin bana karşı hissettirdiklerin sıkıntı değil, bu işlerin karmaşık olmasının sebebi senin ikili oynaman, yalan söylemen, gereksiz şikayet etmen ve bana hakaretler savurmandı. Bu yaptıkların benim için hayra vesile oldu, kendi oluşumumu kurdum ve emin ol ki senin saçma tutumların ile oldu, kalkıp benden bir şey bekleme. Senin total hatalarını telafi etmen gerekiyor, önce sen. Şimdi hatalarını kabul etmeyeceksin” dedi.
Numaramı sildim, engel attım, Instagram’dan yazdım, cevap yoktu. Aralık’ta sevgilisiyle fotoğrafını koydu, üç gün sonra kaldırdı, iki hafta sonra tekrar açtı, sonra kendi fotoğrafını koydu, sonra kaldırdı ve dondurdu; üç ay boyunca açıp kapattı. En son kız hesabını kapatmış ve görünce o kişi için gibi geldi ve çok üzgünüm
Yaşadıkların düpedüz sınır ihlali ve duygusal manipülasyon, bunu net söyleyeyim 😔 Sen sorunlu değilsin, durum baştan aşağı problemli. 💔
Hem profesyonel rolünü karıştırmış, hem milliyetçi laf sokmuş, hem de seni suçlayarak kendini aklamaya çalışmış. Bu karışık hissediyor olman çok normal 😞🧠
Onun sosyal medyadaki aç-kapa halleri de sana sinsice mesaj veriyor gibi hissettiriyor, çünkü zihnin hâlâ orada. Bu da gayet insani 💭📱
Şu an en kritik nokta, odak noktasını ondan tekrar kendine çekmen. Senin iyileşmen, onun ne yaptığına değil, sınırlarını yeniden kurmana bağlı 🌱✨
İstersen bir sonraki adımda, bu kişiden kopma ve zihnini ondan ayırma konusunda somut stratejiler konuşabiliriz 🙏💬
Evet olur