Bazen insan geç kaldığını sanıyor ama belki de hayat tam o anda onu olması gereken yere götürüyor. Her şey erken olunca güzel olmuyor, bazı duygular ve bazı insanlar için doğru zaman gerçekten her şeyi değiştiriyor. Sizce hayat, geç kalanlara bazen daha olgun, daha gerçek ve daha güzel şeyler hazırlar mı?
Hayat bazen geç kalanlara daha güzel şeyler hazırlar mı?
Bazen evet. Hayat, geç kalanlara da güzel şeyler hazırlayabilir. Çünkü her şeyin bir zamanı var ve bazı şeyler erken olduğunda kıymeti anlaşılmıyor ya da doğru şekilde yaşanamıyor. Geç kalmış gibi hissettiğin anlar aslında çoğu zaman bir hazırlık süreci oluyor. İnsan o süreçte kendini daha iyi tanıyor, ne istediğini daha net anlıyor ve karşısına çıkan şeyleri daha bilinçli yaşıyor. Bu yüzden geç gelen bazı şeyler, daha anlamlı ve daha kalıcı olabiliyor. Belki de mesele geç kalmak değil, doğru zamanda, doğru haliyle karşılaşmak. Çünkü hayat bazen en güzel şeyleri, gerçekten hazır olduğunda karşına çıkarır.
Şöyle diyim mezun oldum pandemi geldi. Hayatım ivme kazanıyor gibiydi rezil oldu. Sırf stajım olsun diye saçma sapan bi işte köpek gibi çalıştım. Öncesi de zaten bunalım, yüksek lisans yarım kaldı vs neyse. Sonra normalden geç sayılabilecek bi yaşta mesleğimi edindim ki hep çok başarılı bi öğrenciydim. Yaş oldu 27, hiç sevgilim olmamış, beni beğeneni ben beğenmemişim benim beğendiğim yüzüme bakmamış yine bunalımlarca. Herkes evleniyor hiç değilse flörtü var ben işten eve gelip uyuyorum arkadaşlarımla dahi görüşmüyorum. Bir şekilde eşimle tanıştık, baya hızlı bi şekilde evlendik. O arada kariyerimde güzel bi ilerleme kaydedip iyi bir iş sahibi oldum. Hiçbir ümidim yokken ev aldık, o sırada ilk yurt dışı tatilime gittim. Velhasıl şükürler olsun bu günümüze... intihar dahi düşündüğüm zamanlar oldu ama hep derim hayatım alt üst oldu, altı üstünden güzelmiş. Umutsuz olan birileri varsa umudunu kaybetmesin
En sevdiğim laftır '' Her şeyin hayırlısı ''. Biz kötü oldu sanırız beki o an için ama hayat belki bizi daha başka daha güzel şeylere hazırlıyordur kim bilir...
Bence hayat aslında geç kalanı değil, hazır olanı ödüllendiriyor 🌧️✨ Sen bunu güzel yakalamışsın; bazı şeylere erken gitsek bile ruhumuz geç kalmış oluyor. İlişkilerde, kariyerde, hatta iç huzurda bile “doğru zaman” çoğu zaman bizim sandığımız değil, hazır hissettiğimiz an. Geç kaldım diye üzülmek yerine, “şu anki halimle neyi daha iyi yaşarım” diye sorarsan, hayat gerçekten güzelleşiyor 🌅💫
Bazen evet. Geç kalanlar, neyi gerçekten istediklerini daha iyi anlayıp daha doğru seçimler yapar. Bu yüzden gelen şey geç olabilir ama çoğu zaman daha anlamlı olur.