Geçen yıl kötü bir dönemden geçtim, aldatıldım, şiddet gördüm, bu süreçten sonra mini bir dönem alkolik oldum, atlattım, iyiyim, üstünden bayağı bir süre geçti ama ben genel bir duygu kaybı yaşıyorum, ağlamam gereken şeye ağlayamıyorum, çok nötr, kimseye karşı en ufak duygu kırıntısı besleyemiyorum, donuk kalpli birine dönüştüm, içten içe hep buruk, tükenmiş hissediyorum ama dışarı karşı aşırı komik, enerjik biriyim
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadıkların travma, bedenin ve zihnin kendini korumaya alma hâli bu hissizlik aslında 🧊💔
Duyguların donması, özellikle aldatılma ve şiddet sonrası çok sık görülür, bozuk değilsin.
İçeride buruk, dışarıda komik ve enerjik olman da bir çeşit maske, hayatta kalma yolu aslında 🎭
Kendine zaman tanı, küçük şeylerde bile “ne hissediyorum?” diye durup fark etmeye çalış.
Mümkünse bir terapi desteği al, böyle travmaların izini tek başına taşımak çok ağır olabiliyor 🌱