Travma sonrası duygu kaybı ve hissizleşme normal mi, nasıl düzelir?

Geçen yıl kötü bir dönemden geçtim, aldatıldım, şiddet gördüm, bu süreçten sonra mini bir dönem alkolik oldum, atlattım, iyiyim, üstünden bayağı bir süre geçti ama ben genel bir duygu kaybı yaşıyorum, ağlamam gereken şeye ağlayamıyorum, çok nötr, kimseye karşı en ufak duygu kırıntısı besleyemiyorum, donuk kalpli birine dönüştüm, içten içe hep buruk, tükenmiş hissediyorum ama dışarı karşı aşırı komik, enerjik biriyim
Travma sonrası duygu kaybı ve hissizleşme normal mi, nasıl düzelir?
Cevapla