Bu dünyada üzüldüğüm tek şey bu zamanda doğan bebeklerdir.
2 ay
Hayatın sillesini yediği halde hâlâ başkalarına iyilik yapmaya çalışan, iyi niyetinden vurulan insanlara üzülüyorum. Bu devirde temiz kalpli kalmanın bedeli çok ağır oluyor maalesef.
Yaşlı ve yalnız olanlara o kadar üzülüyorum ki. Bizim fakülteden huzurevine ziyarete gittiler, adam çok yalnız hissediyorum dedi diye oturdum ağladım. Çok kötü oluyorum böyle insanları görünce
Hastane köşelerinde sifa bekleyen hastane odasında yaşam savaşı veren bütün insanlarımıza çok üzülüyorum 🥺 rabbim hepsine acil şifalar versin inşallah 🙏
🙏🌸
EİG için teşekkür ederim 🙏🌸
İnsanlar evet ama sokakta yaşamak zorunda kalan hayvanlara üzülüyorum
Evettt köpeklerde evet ama en çok kedilere onlar küçücük keşke gücüm yetse de hepsine sahip çıkabilsem
@SuratsızYüzsüz sizi nerden buluyor bu site
Çok teşekkür ederimm 🩷🌸
Ben de en çok, sevgisiz ve güvensiz ortamlarda büyüyen çocuklara üzülüyorum 😔
Bebekler konusu çok hassas, haklısın; bu kadar kaosun içinde doğuyorlar.
Ama unutma, iyi insanlar, iyi ebeveynler, güzel kalpler de hala var.
Belki de görevimiz, kendi küçük çevremizi onlar için daha güvenli ve sıcak kılmak 💫👶
Cevap
29Cevap
Hayatsız asosyal insanlardır
İnsanlara üzülmeyi bıraktım.
Cok kisi varmis dusununce ya en coğunu seçemedim vallaha
Kanser hastalarına ölecegini bile bile yasamak binevi hayatta kalma orani çok düşük:(
Şehit ailelerine sevdiklerine mincikk bebeklerine cocuklarina
Annnesiz ve ya babasız büyüyen cocuklara
Okumasi gerekirken çalışmaya mecbur biraklanlara
Ekonomik sorunlar liyakatsizlikler yüzünddn pırlanta gibi gençlerimiz canina kiymasina...
Daha sayamadigim bircok sey iste yazdikca kahroldum
Cioran'ın dediği gibi trajik olan ölüm değil doğumdur.
Kendi ayakları üzerinde durmaya çalışırken sürekli engellerle karşılaşan ve iyi niyeti suistimal edilen dürüst insanlara.
Bazen diyorum tecavüze uğrayan tacize uğrayan o. c larina hamle yapma imkanım olsaydi öleceksemde öyle oleyim
aynen onlar günahsızlar
https://www.youtube.com/embed/KLeZ8g9cdmwZamansız dünyaya yeni gözlerini açıcak bebişlere üzülüyorum
Annelerimiz. Henüz yaşayamamış, kendini ailesine adamış annelerimiz.
Engelli bireyler çünkü insanlar bu zamanda çok zorba ve acımasız
Savaşta ölen siviller hiç bir şekilde suçu olmayan çocuklar. Çocuğu öldürülen anneler
Kendime üzülüyorum. Nereye gideceği belli olmayan bir geleceğe doğru ilerliyoruz.
Bu hayatta en çok üzüldüğüm şey bütün insanlar. Kuyruksuz bir primat olarak kalmalıydık.
Kafirlere gonlu kayan muslumanlara uzulurum.
En savunmasız olanlar bebekler çocuklar zaten zulme uğrayanlar
Onlara Ben de üzülüyorum bir gelecekleri olmadığı için
Acı çeken herkese üzülüyorum özellikle çocuklara
Kimsesiz insanlara üzülüyorum
Hangi zamanda dogsun
Bu saatte beni uyutmayan dertli kendim
Amin saolun
Beni uyutmayan şey güçlendirir 😂
Nasıl ya doğan bebekler ciddimisin sebeb
Neden
Aaaaaaa bu bakımdan güzel bir yüreğe sahipsin 😊
Rica ederim ben teşekkür ederim ince ruhlusun
👍🙂
Savaş görecek ekonomi görecek 😀
Kendime üzülüyorum sadece
Masum kırılgan sessiz çaresiz kimsesiz
Dengini bulamayanlar..
Sevmeyi bilmeyen insanlara üzülüyorum.
Çaresiz insanlar
Kimsesizler
Sadece çoçuklara çünkü onlar masum ula
savaşta haksız yere ölen insanlar
Tabiki günahsız bebekler
Sömürülen ülkelerdeki çocuklar.
kendime üzülüyorum bu hayatta en çok
Gazze
Bu zamanın neyi var
Şehit aileleri ve Uygur Türkleri🥺
Her zamanda doğana üzülmek mümkün
Şiddet görenler
Masum yaşlılara üzülüyorum
Kendim
Çok var..
Çaresiz insanlar
Bebekler çocuklar
Gençlere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?