İnsanlar neden zihinsel ve duygusal açlık çekiyor, içsel olarak hep aç hissediyoruz?

Bütün insanlar bir anlam arayışı içindeler. Herkes yaptığı, yaşadığı bütün olaylara bir anlam kazandırmak istiyor. Ve genelde de bir anlam bulamıyorlar. Bir anlam bulamayınca da sürekli düşünme, kaygı ve tatminsizlik, mutsuzluk gibi olaylarla karşılaşıyoruz ki daha da çok karşılaşır olduk. Peki insanlar neden fiziksel
olarak tok, içsel olarak aç hissediyor 🤔
İnsanlar neden zihinsel ve duygusal açlık çekiyor, içsel olarak hep aç hissediyoruz?
Cevapla