Birisi bildiğim, hatta uzmanı olduğum konuda bana akıl verebiliyor ama ben ona en azından "biliyorum" diyemiyorum, çok sinir bozucu, bıktım artık
2 ay
Fazla mütevazıligin sonu vasat insandan nasihat dinlemektir, derler.. mütevazi ol ama ağır dur yani ölçüyü kaçırma, durman gereken sınır samimiyeti fazla kurmamak ki o kişi senin sınırların ve prensiplerin olduğunu bilsin
Kendini hiç ezik yapmıyorsun, sadece terazinin ayarını biraz kaçırmışsın 🙂 Mütevazılık; “biliyorum ama ukalalık etmeyeyim” diye susunca, karşındaki de doğal olarak anlatmaya devam ediyor. Burada durman gereken yer şu: Bilgini saklamadan, hava atmadan ortaya koymak. Mesela “bu konuyu biliyorum aslında, şöyle de bir tarafı var” demen yeterli 👍🏻 Böyle böyle sınırını çizersin.
Cevap
4Cevap
mütevazilik güzeldir
Yok seni bilen bilir
O ayarı düzgün yapman lazım
bazen susmak iyidir
Bu mütevazilik olmuyor ama yinede sen bilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?