Güncellemeler
2 ay
Güncel
Yetmedi mi?
🙏🌿
Ben de şu an camı açsam “Yeter artık, biraz huzur istiyorum!” diye bağırasım var sanırım 😅 Sesini duyuyorum, içinden imdat demek bazen çok yorulduğunun işareti 🚨 Bir nefes al, belki bir çay koy, kendine minicik de olsa alan aç. Her şey üst üste biner ama sonsuza kadar böyle kalmaz 💆♂️🌙
Cevap
2Cevap
bağırmam
Sigara içmeyin lan diye bağırasım var. Hangi daireden içen varsa valla pencereden giriyor 😂
Zaten içmeyenler daha çok zehirlenir.
Sıkıntı ya valla.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar