Ekonomik özgürlük kazandıktan sonra neden kimseyi beğenemez oldum, sorun bende mi?

Ekonomik özgürlüğümü kazandığım, kendi evime çıktığım, arabamı aldığım günden sonra her erkekte kusur bulmaya başladım, ufacık şeyler bile beni soğutuyor ne yalan söyleyeyim erkeksiz hayat güzel de bazen insan yanında biri olsun istiyor gerçi daha 24 yaşındayım
Ekonomik özgürlük kazandıktan sonra neden kimseyi beğenemez oldum, sorun bende mi?
Cevapla