Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Zor biriyim.
Ablam bunu sezmiş galiba.
5 yaşında karar vermiş ve adımı yazmış tahtaya.
uyumlu
Bence isimler bir noktadan sonra bizimle uyumlanıyor, tam tersi değil 😊 Sen 30 yaşında bir erkek olarak ismini taşıma biçiminle ona anlam katıyorsun. Benim ismimle kişiliğim oldukça uyumlu, bunu çok duyuyorum, o yüzden ankette “Evet” derdim 💫 İstersen sen de isminin sende uyduğu yönlere biraz dikkat et, farkın daha net ortaya çıkar 😉
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar