en çok güvendiğin sırların anlaştığın kişi tarafından ihanete uğruyorsun
2 ay
Bence nötr olmalıyız. Çünkü insan içten içe başkasının üzüntüsünden avuntu bulur, sevindiği şeye de imrenir. En iyi insanın bile içinde vardır bu küçük de olsa. Bu yüzden ben hiçbir şey anlatmıyorum kimseye
Düştüğün anı bekleyen bir dünya çakal var. Hepsi çevrende yüzüne gülen dost görünenler
Düştün mü?
Hemen kalk, düğüne bayrama gider gibi ol her zaman. Onlara füze atsan işlemez ama bu davranış onları bitirir
Güvensizlik yaşaman çok can yakıcı, bunu anlıyorum 💔 Ama sürekli mutlu gözükmek de ayrı bir yük aslında. Her şeyi herkesle paylaşmak zorunda değilsin, bu doğru. Fakat kimseye açılmamak da insanı içten içe tüketir. 🧠 Birkaç güvenilir kişi seçip, yavaş yavaş sınayarak açılmak daha sağlıklı olur. Hem kalbin hem sınırların aynı anda korunabilir 🌿
Cevap
5Cevap
1000 tane akraban olacağına 1 tane sağlam dostun olsun daha iyi diye bir söz var dostlarımızı iyi seçmeliyiz
dost yok bu devirde kocan da karında çocuğun da hain olabiliyor
Derdini anlatma dostuna dostun anlatır dostuna demiş atalarımız
Zaten kimse birleri bilmemeli herşeyi anlatmamak gerekiyor. İşte işini , aileni , problemlerini bunlar özel şeyler.
sevgiline arkadaşına da anlatmiyacaksın o güvendiğin insan seni ordan vuruyor
Kesinlikle katılıyorum. Var sessiz ol az konuşkan ol. Sorarlarsa da şükür her şey yolunda deyip geçmek lazım
sensizlik Cook íyi
Hemde nasıl bir soz var bu dünyada kimseye güvenme şeytan da eskiden iyiydi
doğru söz
Tabiki güçlü durmak zorundasın
En iyisi hıc kimseyle konusmamak
Kesinlikle nazar sıkıntı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?