Gecenin mi yoksa gündüzün mü insanısın?

Ben geceyi daha çok seviyorum; her taraf sessiz ve sakin.

Gecenin mi yoksa gündüzün mü insanısın?
Güncellemeler
2 ay
Burada amma çok gecelerin yargıcı varmış 😃
Gecenin mi yoksa gündüzün mü insanısın?
Cevapla