Kız arkadaşıma güveniyorum ama erkeklerle samimiyeti kıskançlık mı yoksa kırmızı bayrak mı?

Yaklaşık 1,5 aylık bir ilişkim var, birbirimizi seviyoruz ama benim içimi huzursuz eden bazı durumlar var. Onun topluluk etkinliği var mesela gidecek şimdi 4-5 gün boyunca bütün gün o topluluktakilerle vakit geçirecek. Ben daha öncekinde yanında olmuştum 2 gün ama mesela ben olmama rağmen bir sürü erkek yanına geliyor konuşmaya, sohbet etmeye falan, başkan yardımcısı bir de o yüzden. Şimdi ben 4-5 gün yokum, ona güvensem bile benim yokluğumda oradaki erkeklerle münakaşa halinde olması, şakalaşıp gülmesi bile içimi çok huzursuz ediyor. Napmam gerekiyor?

Kız arkadaşıma güveniyorum ama erkeklerle samimiyeti kıskançlık mı yoksa kırmızı bayrak mı?
Cevapla