Sevgilim doktor ama kilosu olmasına rağmen egosu nasıl oluyor?

Eski hali çok iyiymiş, saçları gür, gayet fit falan. Şimdi pratisyen hekim daha ama saçları biraz seyrelmiş, baya bi kilo almış falan. Ben de iyiyim yani, yani fiziğim fit falan. Ne bileyim, ünlülerden bazılarına diyor ne kadar çirkin falan, beni de beğenmişmiş, hiç kendine geri dönüp bakmıyor eleştirirken. Yani erkekler hep böyle mi, niye bu özgüven? Ayrıca kırmadan nasıl kilo vermesi gerektiğini söyleyebilirim.

Sevgilim doktor ama kilosu olmasına rağmen egosu nasıl oluyor?
Cevapla