Allah’a karşı yoğun özlem, dünyaya ait hissetmeme ve ölüm korkusunun kaybolması normal mi, sebebi ne olabilir?

Kendimi bu dünyaya ait hissetmiyorum sadece Allah'ımı düşünüyorum ve her şeyimle O'na teslim olmak istiyorum son birkaç gündür her şey o kadar boş geliyor ki ölümden çok korkan ben artık ölümden de korkmuyorum ama bu kadar yoğun duygular normal mi Allah'ımı düşünüp gözyaşları döküyorum.. Lütfen saygı çerçevesinde belirtiniz fikirlerinizi😊

Allah’a karşı yoğun özlem, dünyaya ait hissetmeme ve ölüm korkusunun kaybolması normal mi, sebebi ne olabilir?
Cevapla