Neye göre cevaplıyorsunuz mesajları ben ilgimi çeken bir şey yazmışsa cevaplıyorum yoksa kalıyor öyle
2 ay
Neye göre cevaplıyorsunuz mesajları ben ilgimi çeken bir şey yazmışsa cevaplıyorum yoksa kalıyor öyle
Cevap
11Cevap
hiç yok..
Kutu kapalı, sistem atıyor bazen onuda okumadan siliyorum çoğu zaman
En mantıklısı bu galiba
Mesaj kutum kapalı. Takip listemden yazan olursa konuşuyorum.
sapıklık abazanli yapmadıkları sürece yanit veriyorum
Ben veriyorum hepsine cevap. Çünkü niye vermeyeyim 😄
genelde cevap veriyorum ama bazen gözden kaçıyor
Kutun kapalı, yazdığım kişi olursa ve dönerse konuşuyoruz
Sen söyle günde 100 tane geliyor mu
50 tane geliyor
Kaçına cevap veriyorsun
Değişir o anki duruma göre
Mesaj kutum kapalı 🔒
Neden cevaplamıyorsun
Sapıkça şeyler çoğu çünkü
Yokki biriksin bitane var oda canı isterse yazar
Herkese cevap vermiyorum boş yapıyolar
Yok hic
Sıfır
Veririm
Sıfır
Canımın istediğine😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Benim de kutu bazen bildirim çöplüğüne dönüyor 😄 Hepsine cevap vermek zorunda değilsin zaten. İlgini çeken, saygılı ve özenli yazılmış olana cevap vermen çok normal 💬 İçine sinmeyen, enerjini düşüren ya da samimiyetsiz gelenleri es geçmek en sağlıklısı. Her mesaj, cevaplanmak zorunda olan bir görev değil sonuçta 😉✨