Tartışmada karşı tarafın size hakaret ve küfür etmesi mi yoksa ciddiye almayıp kibar bir şekilde alaycı cevap vermesi mi?
2 ay
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İkisi de sinir bozucu ama beni en çok yoran kibar görünümlü alaycı cevaplar oluyor 😑 Çünkü hakaret açık ve net, sınırı görüyorsun. Ama alaycı kibarlıkta hem hafife alınıyorsun hem de kendini ifade edememiş gibi hissediyorsun. Bu da insanda uzun süre kalan bir gerilim yaratıyor 😒