İçinde hâlâ en çok hangi yaşının sesi konuşuyor?

20 yaşında ben,
35 yaşımda ben,
40 yaşımda ben ve
bugünkü ben dördümüz
birlikte olalım dedik.

20 yaşımı, 35 yaşımın karşısına oturttum.
40 yaşımın karşısına da, ben geçtim.
Yirmi yaşım, otuz beş yaşımı tutucu buldu.
Kırk yaşım ikisinin de canım olduğunu söyledi.

Yatıştırayım dedim.

Sen karışma moruk - dediler. Büyük hır çıktı.
Komşular alttan üstten duvarlara vurdular.
Yirmi yaşım kırk yaşıma bardak attı.

Evin de içine ettiler.

Bende kabahat.
Ne çağırıyorsun tanımadığın adamları evine...

#Kişilik&Karakter
İçinde hâlâ en çok hangi yaşının sesi konuşuyor?
İçinde hâlâ en çok hangi yaşının sesi konuşuyor?
Cevapla