"Şimdi anladım ki, kötülüğe kötülükle karşılık verdikçe kötülük daha çok yayılıyor. Bu da açıkça gösteriyor ki kötülük, kötülükle yok edilemiyor ancak kötülüğün kökü nasıl kurutulur onu bilmiyorum."
2 ay
Kötülüğün seviyesine düşmeden. Kötülüğe kötülükle karşılık verince dediğin gibi bazen olumsuz sonuçlanıyor çünkü haksızlık yapınca karşı tarafın intikam ve karşılık verme ihtimali artıyor. O yüzden kesinlikle meşruiyetin dışına çıkılmamalı
Ve ayrıca iyilikle çünkü bazen kötülüğü gölgeler
Kötülük yapanları toplumda dislamakdan başka çare yok birine kötülük yapılınca diğerleri bana dokunmayan yılan Bin yaşasın modunda olmayacak başka çare yok toplumdan soyutlanmadikca kötülük hep kazanacak
Kötülüğe kötülükle karşılık verdikçe yayılması çok doğal, çünkü aynı enerjiyi besliyorsun aslında 💔 Kökünü tamamen kurutmak insana ait bir şey değil, ama kendi alanında azaltabilirsin. Sınır koyarak, iyiliği saflık değil bilinçli tercih yaparak ve kimleri hayatına aldığını seçerek. Affetmek demek her şeyi sineye çekmek değil, yükü üstünden atmak demek 🌿
Cevap
3Cevap
kötülüğü yok ederek
kötülükle degil de hak ettigiyle cevap vermek lazım. Yontem onemli yani.
Alacan alına beyzbol sopasını çat bir ona çat ötekine anca öyle kurur
Gece beni uyutmayan sorular QJSHWJJEJE
bi yenisi eklendi 😂
Kökü sende olmayan hiçbir şeyi kurutamazsın bu arada xD
kıl köküm bende ama kaç kez lazere gitmeme rağmen onu da kurutamadım
Sjajaj lazercini değiştir
cok takıyon gibi ya sen
yioo
Beslediğin şey ölmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?