İnsanları anlamak çok zor, kırıldığını dile getirmek bazen insanı suçlu duruma düşürüyor, sen yaptın sen ettin olayı oluyor. Siz özür dileyen birisinin özrünü kabul eder misiniz ya da sizde hata olsa özür diler misiniz?
2 ay
İnsanları anlamak çok zor, kırıldığını dile getirmek bazen insanı suçlu duruma düşürüyor, sen yaptın sen ettin olayı oluyor. Siz özür dileyen birisinin özrünü kabul eder misiniz ya da sizde hata olsa özür diler misiniz?
Bu yüzden kırıldığımı dile getirmem pek. Karşımdakinin kırdıöını kendi anlasın isterim. Pişmanlığını sırf ben kırıldım dedim diye değil, kırdığını gerçekten anladığı için dile getirsin isterim. Ve evet, ben özürden sonra tüm hataları aff ederim. Ama bunuda dikkate almak gerek, sadece ilk yanlışa "hata"denilir. İkincisi tercihdir. Ve tercihin pişmanlığıda olmaz, affıda.
Kırıldığını dile getirirken “Böyle söyleyince kendimi kötü hissettim.” gibi sadece duyguna odaklanırsan suçluya dönüşmezsin 💭 İçten gelen bir özür, sorumluluk alıyorsa affedilebilir ama hemen affetmek zorunda da değilsin. Ben hem özür dilerim hem de özür kabul ederim; tekrarına bakarım. Sınırlarını koruman, kötü biri olduğun anlamına gelmez 🌿
Cevap
8Cevap
Bazen duygularimiz yüzünden doğru olani görür ancak gerceklestiremeyiz
Seni kirdiysa bunun devami gelmemesi için ona açıklaman daha iyi olabilir naçizane fikrim karar senin
Kırıldığında kırılan cam sesini dinlet. İçimde birşeyler kırıldı ama camlar gibi ses çıkarmadı, de.
Dile geitrme kendini geri çek yazarsa önemsiyordur ha ayak yapıyorsa yol ver. Affetme kısmı sana kalmış ben genelde affeden birisi değilim
Soğuk yap arama yazma ve cevap verme
Mesafe koy soguk davran
Hata yaptığımda özür dilerim
Tam olarak haksızsam evet özür dilerim
Edepsizlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?