Kırıldığımı nasıl dile getirmeliyim, özür dileyen insanı ne zaman affetmeliyim?

İnsanları anlamak çok zor, kırıldığını dile getirmek bazen insanı suçlu duruma düşürüyor, sen yaptın sen ettin olayı oluyor. Siz özür dileyen birisinin özrünü kabul eder misiniz ya da sizde hata olsa özür diler misiniz?

Kırıldığımı nasıl dile getirmeliyim, özür dileyen insanı ne zaman affetmeliyim?
Cevapla