
Konuşma tarzı, genel kültürü, kendisiyle barışık olması beni gerçekten etkiliyor.

Konuşma tarzı, genel kültürü, kendisiyle barışık olması beni gerçekten etkiliyor.
Aura bence şey; bağırmadan dikkat çekmek, zorlamadan fark edilmek, “beni görün” diye çırpınmamak zaten görüldüğünü bilmek. Herkes güzel olabilir ama herkes etkileyici olamaz. Çünkü aura, dış görünüşten değil içerdeki netlikten ve duruştan gelir. Duruş, enerji, öz güven, tavır karışımı gibi. Ses tonun, bakışın, yürüyüşün.. hepsi birleşip aurayı oluşturuyor.
Aura, tek bir şeye bağlı değildir; dış görünüş ve konuşma tarzının birleşimidir. İlk anda dikkat çeken şey genelde duruş, mimik ve genel görünüş olur. Yani ilk etkiyi dış görünüş yaratır. Kısacası, dış görünüş kapıyı açar; konuşma tarzı ise içeride kalmayı sağlar. Aura da tam olarak bu dengenin sonucudur.
Konuşma tarzı, genel kültürü, temiz ve iyi giyinmesi etkiler... akademik kariyeri mükemmel olmasada kendine bişeyler katabilmiş olmalı...
Giyim önemli heleki birde akademik kariyer varsa tadından yenmez 😁
akademik kariyeri varsa ama karakter kötüyse yine olmaz ya... üniversitede öyle biri vardı idare kısmında bütün kadınlara yazıyordu... Araştırma görevlisi
Akademik kariyeri yoksa elinden tut alese sok 😂
en azından kariyeri bana denk olsun alt kategori biri olamaz... Bunca zaman çabaladık ettik okuldan eğitimden kaçmadım... karşımdaki kişide öyle olsun
Kız ne olcak açıktan okutursun adamı 😅 bence öyle düşünme kültürü olsa yeterli
onunla mı uğraşcam gelmişim kaç yaşına... Türkan şorayın eline bebek veriyorlar bekle büyüsün gelişsin evlenirsin... çocuk başkasını seviyor bu boşta kalıyor... kayınvalidesi tekrar doğuruyor 50 yaşına geliyor... ben onun akademik kariyeri için mi çabalıcam 😂 ömür bitiyor ya
Daha çok gençsin nie öyle dedin 😂
uğraşamam ayol... oku et ben bile yoruldum sevmeme rağmen yoruldum
Sana tam paket bir adam lazım
Tam paket ne demek?
Kurumsalda çalışan beyaz yaka 😁
Hee anladım onlar biraz oynak oluyor ortamından biriyle kaçarsa görürüm günümü 😀
Ahahahaha kaçırtma o zaman adamı 😂😂😂 elde tut
başkasıyla kaçıyorsa problem bende mi? 😀😀 karakterinde hiç sorun yok yani
Tasma tak bağla kapı koluna 😂 Yahu erkekleri çok salma hepsi kaçar 😂
hahha... ömrümüz sizin çocukluklarınızla mı geçecek?😀 bize olgunlaşmış beyinle gelin... kimse çoluk çocukla uğraşmak istemez... bende olgun olmayan kadın gibi davranırım madem... Aklıma şey geldi yaa 😂 düşünsene bu senaryo gerçekleşmiş ben kaçan koca ve yanındakinin evine gidiyorum... https://youtu. be/PZynBnni9gQ? si=KVLKOuS9R8yWLuLZ
tekme tokat dalıyormuşum
Sayın bezmenler bayılıyorum ya bu adama 😂😂😂
Olgun erkek var tabikide ama onlarda kadını çekmek istemiyor işte 😂 Akıllı işi değil evlilik hep derim iki kişide deli olursa ancak mutlu olurlar 😁
Yoo aslında zihnen olgun olan evleniyor... ama çok az erkek var öyle olan... geneli gelişmemiş ve evlenmiş
...
Ahaha zihnen olgun olanları kandırıyorlar bence 😂 iyi erkekler avmdeki iyi park yerleri gibidirler hepsi kapılmıştır
iyi benzetme 😀
bence ikisi de önemli ama konuşma tarzı ve kişinin kendisiyle barışık olması ilk etapta daha çok dikkatimi çeker. dış görünüş de hoş ama önce kişiyi tanımak isterim.
Kendisi ile barışık olması ve giyimi aşırı önemli
Aura ilk çarpmada dış görünüşle tetikleniyor gibi dursa da aslında olayı bitiren konuşma tarzı 💬✨ Duruş, bakış, ses tonu, kelime seçimi, kendinden emin ama kasmayan bir tavır… Bunlar birleşince o “çekim alanı” oluşuyor. İlk saniyede göz, devamında zihin ve ruh etkileniyor. Yani başlangıçta görüntü, kalıcılıkta kesinlikle konuşma ve karakter diyebilirim 😉💫
Cevap
10Cevap
Kessinlikle konuşma tarzı çünkü mesela bir kadın diyelim bize çok güzel ve etkileyici görünsün ama konuştuğunda saçmlıyorsa ne dediğini bilmiyorsa gözümüzde basit biri olur ama sohbeti güzel ne dediğimi biliyor geveze değilse işte o an insanı kendine çekerler.
Hepsi beraber aslında ama ben görünüşten ziyade verdiği enerjiden daha çok etkileniyorum. Sanki o kişinin görünüşünü de etkiliyor ya
Enerjisi bol insan hayatıda sevdiriyor ya
Olsa kimse hayır demez 😂
Konuşma tarzı, genel kültürü, kendisiyle barışık olması, zekası ve bunlarla birlikte yansıyan enerjisi.
Oooo bu bahsettiğiniz kişi Süleyman demirel yalnız 😁😁😁
😂😂😂 aynen
Zekası duruşu ve konuşma üslubu beni çabuk etkiler
benim ona olan sevgimdir
Sesi kötü ise konuşmayana kadar dış görünümü
Bazı kadınlar sigara içiyor sesi aşırı kalın geliyor ya
Bence konuşması, tavrı, mimikleri. Bakarsın dışı Süper ama içi boş ise bir şeye yaramaz.
Çok doğru 👏🏻👏🏻👏🏻
Ufak bir gülüş bir Çapkın bakış güzel bir koku, Kendine güvenerek konuşması zekası kültürü, Oturup kalkmasini bilen adap edep biri olması, ses tonu, Centilmenliği…. Bu böyle sürer gider. Sadece dış görünüş diyemeyiz..
Benim için tamamiyle bakış. Bakışından etkilenmediğimin ahlakından, naifliğinden etkilenirim.
Katılıyorum konuşma tarzı, muhabbeti ve enerjisi kesinlikle
Aura kişinin enerjisinin yansımasıdır. Kendisiyle barışık kişiler bunu auraya da yansıtır
Kesinlikle konuşma tarzı. Dış görünüş burada en küçük faktör.
Aura kiminde görüntü kimde ses kiminde duruş konuşma şekli ya da bazen çok basit bir gülümseme
Bunun için bir çaba gerekmez enerji ile alakalıdır genelde pozitif enerji varsa tüm insanlar ona çekilir farkında olmadan
Çekim gücü hareketleri enerjisi
Çekim gücü kafa yapısı uyum kimya uyumu
Kişilik, zekâ ve saygılı oluşu
Konuşma tarzı ve duruş daha etkileyici unsurlar
Konuşma tarzı daha çok
Tarzı duruşu hiç konuşmasa bile hissedersin bunu
Hepsi bir arada bence
Görüntüsünün ses tonuyla uyumlu olması.
İkisi de değil
Aura yı çok yanlış anlamışsın
Diksiyonu duruşu gülüşü mimikleri..
konuşma tarzı
Hepsi birlikte önemli
ikiside
Konuşma tarzı
İkisi de değil bence
Konuşma tarzı bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?