Neden bu şekilde düşünüyoruz çok umutsuz bakıyoruz hayallerimize?

Bazen buraya hayallerim hakkında sorular soruyorum bazıları “çok zor, imkânsız” vb vb yazıp hevesimi düşürüyor oysa duayı kalpten etsek Allah'a inanarak, güvenerek Allah vermez mi, zaten imkânsızları olduran Allah’tır. Neden çok negatif bakıyoruz hayallerimize?

Neden bu şekilde düşünüyoruz çok umutsuz bakıyoruz hayallerimize?
Cevapla