İnsan bazen güzel şeyleri hayal etmeyi bile neden kendine çok görür?

Bazen içimde garip bir his oluyor… Güzel bir hayatı hayal etmek, mutlu olmayı istemek ya da iyi şeylerin beni bulacağını düşünmek bile sanki bana fazla geliyor. Sanki bunları hak etmiyormuşum gibi hissediyorum ve hayal kurarken bile kendimi geri çekiyorum. Sizce insan neden kendi kendine böyle bir sınır koyar? Gerçekten hak etmediğimizi mi düşünürüz, yoksa zamanla buna inandırılır mıyız?
İnsan bazen güzel şeyleri hayal etmeyi bile neden kendine çok görür?
Cevapla