Güncellemeler
2 ay
Adam eşiyle geliyor bazen. Gece gelmiş yaslamış sırtını duvara sohbetimize daha sonra devam edelim diye göz kırpıyor gidiyor.
Markette çalışıyorken gelip abuk sabuk laflar eden tipler oluyordu. Güler yüzlü olmamız söyleniyor da bu kişilere karşı kaba olsam sorun yaşar mıyım.
Cevap
5Cevap
mesafeli ol
Küfür etme de gerisi sorun değil
Zorluyorlar
İçinden et
Ediyom da az kaldı
Taam kovarsalar yeni iş bakarız et gitsin
Tanıdık geldin sen bi
Mümkün değil
Adın Z yle başlamıyoe dimi
Yok da senin e ile başlayan hesabın olmadı değil mi burada geçmişte
Oldu herhalde hatırlamıyorum silip üye oldum sıkılınca gidiyorum geliyorum öyle
Hmm ya karıştırdım ya eski. hesabından tanıdık geldin
Olabilir
mesafe yoksa kovulabilirsin
Ya öyle yapınca kovulursam
Yaşayacaksan da yaşa be
kaba ol kimse senden önemli degil
Mesafeli ol bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Müşteriyle çalışırken kaba olursan büyük ihtimalle şikayet ederler ve sen sıkıntı yaşarsın 🙄 Maalesef sistem genelde müşteriden yana. En mantıklısı, mesafeli ve kısa cevaplarla, soğuk ama saygılı durmak. Gülümsemek zorunda değilsin, sadece profesyonel olman yeterli. Sınırını koru, tartışmaya girme, kendini de kimseye ezdirme 😊🛒